در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها و بهبود بیزینس تان با آن ها استفاده کنید.
عنوان اصلی : A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
1. یک رویکرد تفکر طراحی برای اولویت دادن به مشتری
AG Lafley در پذیرش همدلی مشتری
تیم براون: از تفکر طراحی در همه جا استفاده کنید
سارا بلیکلی: یک نمونه اولیه برای راه حل منحصر به فرد خود ایجاد کنید
تاد یلین در یک مطالعه موردی در شکست موفق
مت دیکسون: نیازی را ایجاد کنید که مشتری شما نادیده گرفته شود
A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تعلیم و پرورش دادن خود پیچیده تان
آموزش رهبری و مدیریت فروش های کلی
آموزش روشهای تست شده برای گرفتن تصمیم های پیچیده
آموزش کار کردن بر روی نقاط ضعف و قوت تان
آموزش مهارت های ارتباط با مخاطبان
Be a Better Manager by Motivating Your Team
توسعه هوش هیجانی و استفاده از آن برای موفق شدن
آموزش تربیت نیروهایتان از کارمند ساده تا رهبری اجرایی
آموزش رهبری تغییرات در شرکت های بزرگ توزیع شده
مهارت ها و ابزارها لازم مدیران برای مدیریت تغییرات