در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها و بهبود بیزینس تان با آن ها استفاده کنید.
عنوان اصلی : A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
1. یک رویکرد تفکر طراحی برای اولویت دادن به مشتری
AG Lafley در پذیرش همدلی مشتری
تیم براون: از تفکر طراحی در همه جا استفاده کنید
سارا بلیکلی: یک نمونه اولیه برای راه حل منحصر به فرد خود ایجاد کنید
تاد یلین در یک مطالعه موردی در شکست موفق
مت دیکسون: نیازی را ایجاد کنید که مشتری شما نادیده گرفته شود
A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش روشهای تست شده برای گرفتن تصمیم های پیچیده
یادگیری ضرورت حمایت از خودتان در کار
آموزش ایجاد نقشه جامع بهبود و توسعه شغلتان
آموزش مهارت ها و منابع محقق کردن اهداف کسب و کار
آموش روشهای ساخت یک تیم کاری عالی : اعتماد ، آزادی ، توان کاری و غیره
آموزش روانشناسی مدیریت تیم ها
آموزش شناخت وظیفه و شغل مناسب تان
آموزش تربیت نیروهایتان از کارمند ساده تا رهبری اجرایی
Be a Better Manager by Motivating Your Team
آموزش استفاده از داستان سرایی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار