در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها و بهبود بیزینس تان با آن ها استفاده کنید.
عنوان اصلی : A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
1. یک رویکرد تفکر طراحی برای اولویت دادن به مشتری
AG Lafley در پذیرش همدلی مشتری
تیم براون: از تفکر طراحی در همه جا استفاده کنید
سارا بلیکلی: یک نمونه اولیه برای راه حل منحصر به فرد خود ایجاد کنید
تاد یلین در یک مطالعه موردی در شکست موفق
مت دیکسون: نیازی را ایجاد کنید که مشتری شما نادیده گرفته شود
A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش تربیت نیروهایتان از کارمند ساده تا رهبری اجرایی

آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس

آموزش ساخت جعبه ابزاری برای دریافت و ارسال فیدبک مشتریان

آموزش استفاده از داستان سرایی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار

آموزش پروسه های رهبری اجرایی اثر گذار

The Key to Good Communication: Your Audience

آموزش هنر و تکنیک های مذاکره

آموزش مقابله با نژاد پرستی

آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان

با انگیزه دادن به نیروهایتان مدیر بهتری شوید
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها