در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر شما یک مدیر استخدام هستید، احتمالا هیچ احساس بدتری نسبت به درک اینکه شما فرد اشتباه را استخدام کرده اید، به خصوص در نقش خدمات مشتری. نه تنها زمان و پول ارزشمند را صرف کرده اید، اما شما همچنین کسی را استخدام کرده اید که ممکن است یک کار ضعیف را به نمایندگی از شرکت شما به افرادی که می خواهید بیشتر تحت تاثیر قرار دادن، مشتریان خود را انجام دهید. چگونه مطمئن شوید که یک نامزد با رزومه بزرگ و مصاحبه بزرگ در واقع مناسب مناسب است؟ در این دوره، متخصص خدمات مشتری و ارزیابی تایید شده David Brownlee نشان می دهد که چگونه می توانید از ارزیابی های شخصیتی برای تقویت اعتماد به نفس خود استفاده کنید که افراد مناسب را برای نقش های خدمات مشتری خود استخدام می کنید. دیوید دو نوع ارزیابی شخصیت-دیسک و انگیزه را پوشش می دهد و نشان می دهد که چگونه می توانند به شما در مورد رفتار واقعی و انگیزه های شخصی خود، و نحوه استفاده از این ها را برای پیدا کردن و حفظ بهترین سازندگان خدمات مشتری ارائه دهند.
عنوان اصلی : Using Assessments to Hire Customer Service Reps
سرفصل های دوره :
مقدمه:
استفاده از ارزیابی شخصیتی برای استخدام در خدمات مشتری
1. ارزیابی های شخصیت های مختلف:
یادگیری چهار نوع شخصیت دیسک
نوع شخصیت D در دیسک
نوع شخصیت من در دیسک
نوع شخصیت S در دیسک
نوع شخصیت C در دیسک
2. ارزیابی ارزیابی شخصیت:
انواع شخصیت های مناسب برای نقش های خدمات مشتری
نوع شخصیت دیسک برای نقش های خدمات مشتری مناسب نیست
3. ارزیابی انگیزه برای خدمات مشتری:
ارزیابی انگیزه
بهترین نوع انگیزه برای نقش های خدمات مشتری
انواع انگیزه برای نقش های خدمات مشتری مناسب نیست
نتیجه گیری:
ارزیابی دیسک و انگیزه را انجام دهید و پیاده سازی کنید
Using Assessments to Hire Customer Service Reps
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش انجام خدمات مشتریان در وضعیت های بد اقتصادی
آموزش خدمات مشتریان در این دنیای متغیر
Aligning Customer Experience with Company Culture
آموزش مدیریت و مربیگری خدمات مشتریان در کسب و کارهای خرده فروشی
آنچه باید برای شروع برنامه یادگیری تان بدانید
آموزش ساخت یک دوره آموزشی
آموزش تنظیم فرهنگ شرکت با تجارب مشتری