در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 50 Modeling Issues from Hell
00 - مقدمه:
00 مقدمه
01 الف - مسائل توپولوژی (عمومی):
یک مدل 01 After subdiv سقوط می کند
A 02 انتخاب یک حلقه
حلقه های پشتیبان 03 از حلقه اصلی من پیروی نمی کنند
04 Z-Fighting
A 05 Sems
A 06 چین و چروک
A 07 آیا باید از قطب ها اجتناب کنم
A 08 افزودن حلقه ها به سطوح منحنی
A 09 اضافه کردن جزئیات فقط در یک مکان
02 B - نرمال - سایه زدن:
B 01 چند ضلعی های نامرئی
B 02 نگاه وجهی
B 03 Autosmooth قفل است
B 04 سایه صاف بیش از حد صاف است
B 05 سایه صاف صاف است
B 06 نمایه اریب را بدون ویرایش پلی تغییر دهید
03 C - گردش کار Subd:
C 01 برش جزئیات به سطوح منحنی
C 02 نصف ماشین نیم پنکیک
C 03 برگرداندن بخش فرعی
C 04 من هنوز در حال پینچ کردن زیربخش هستم
C 05 گوه مثلثی
04 D - Splines - منحنی ها:
D 01 نمادها و الگوها
D 02 کابل پلی بالا را مانند اسپلاین خم کنید
D 03 سیم ها را صاف کنید
05 E - Ngons:
E 01 سطح ngon مسطح پر زرق و برق است
E 02 ZBrush ngon های بلندر را نمی خواند
مدل E 03 به شکل زشتی تغییر شکل می دهد
E 04 مش من پر از نگون
E 05 تمام چهارگوش به خوبی خم نمی شود
06 F - اصلاح کننده ها:
F 01 آیا باید همه چیز را مشبک کنم؟
F 02 جزئیات چرخشی - سطح مش
F 03 جزئیات چرخشی - سطح شی
F 04 منحنی های خودرو به اندازه کافی صاف نیستند
F 05 نگاشت مش highpoly به سطح منحنی
اصلاح کننده های F 06 همانطور که انتظار می رود کار نمی کنند
F 07 شیء مرکب را تغییر شکل دهید
F 08 هندسه را ضخیم تر کنید
F 09 مش آینه ای خود را قطع می کند
هواپیمای برش آینه F 10
07 G - Boolean (غیر مخرب):
G 01 نحوه برش پانل
G 02 Boolean غیر آب بند
گردش کار بولی G 03 ناکارآمد است
G 04 چگونه دوشاخه ها را یکپارچه می کنید
شیء G 05 Kitbash نامناسب به نظر می رسد
G 06 پلی بولی بالا، کج کردن را غیرممکن می کند
G 07 Subdiv بعد از Boolean
G 08 تورفتگی مدل
08 H - اریب:
H 01 مشکل با اریب های پهن
H 02 مصنوعات پس از تراشیدن قسمت 1
H 03 Artifacts After Beveling قسمت 2
H 04 تراشیدن غیرممکن است
H 05 مخلوط کن فیله با شعاع متغیر
09 I - تبدیل:
من 01 مشکل شماره 1 تمام دوران
I 02 صورت ها را بین اشیا تراز کنید
10 J - یکپارچگی مش:
J 01 نشت نور جسم
J 02 تقاطع مش
11 K - عملیات مش:
K 01 یک لبه را صاف کنید
K 02 اشکال لوفتینگ
شیار چند زاویه ای K 03
K 04 مش را عوض کنید
12 L - Remesh - Retopo:
L 01 کاهش چند شمارش در یک سیلندر
L 02 نحوه استخراج تکه مش
L 03 استخراج از یک مش subd
متن مشبک L 04 وحشتناک است
L 05 شبکه چهارگانه را بدون تغییر انحنا بهینه کنید
13 م - سازماندهی صحنه - اجرا:
M 01 Mesh چند ضلعی های زیادی دارد
M 02 wth با صحنه من است
M 03 اشیاء مرکب را با اصلاح کننده ها جابه جا کنید
14 N - واردات - صادرات:
N 01 مش صادراتی آنطور که در نظر گرفته شده به نظر نمی رسد
15 O - لعنتی چگونه این را مدل کنم:
O 01 برش های دقیق را مدل کنید
O 02 چرخش توپولوژی 45 درجه
O 03 مدل قاب سازه ای قسمت 1
O 04 مدل قاب سازه ای قسمت 2
O 05 مدل قاب سازه ای قسمت 3
O 06 ساخت گوشه قسمت 1 - مدل سازی گوشه 90
O 07 ساخت گوشه ها قسمت 2 - گوشه های بیشتر
O 08 ساخت گوشه ها قسمت 3 - گوشه های زاویه دار تصادفی
O 09 ساخت گوشه ها قسمت 4 - گوشه های رویه ای
O 10 ساخت گوشه ها قسمت 5 - یک قاب زاویه دار
16 P - متفرقه:
مدل P 01 در رندر متفاوت به نظر می رسد
P 02 توپولوژی پیش بینی شده پیچ می شود
P 03 فایل خراب است
17 - WTH:
WTH 01 همه چیز پارچه است
WTH 02 چه
18 - مرجع:
Ref 01 کاهش چند شمارش
50 Modeling Issues from Hell
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.