در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Reframing تکنیک مورد استفاده در حل اختلافات، مذاکرات گروگان، غلبه بر افسردگی و بسیاری از شرایط جدی دیگر است. با این حال، می توان آن را نیز در یک سناریوی فروش برای غلبه بر سخت ترین اعتراضات با نشان دادن چشم انداز خود را ارزش واقعی محصولات و خدمات خود را استفاده می شود. این تکنیک ثابت کرده است که ارزش حل و فصل درگیری ها ارزش دارد و یک BattleCard مورد آزمایش و آزمایش شده برای برخی از موفق ترین فروشندگان خارج وجود دارد. در این دوره، Miles Croft مربی حرفه ای و بازرگانی حرفه ای، عناصر کلیدی را به استفاده از تکنیک در دنیای فروش، ارائه مشاوره واضح و عملی با دستورالعمل ها و نمونه ها می کند. به شما کمک می کند تا به شما در درک کامل از روش شناسی به دست آورید، بنابراین می توان آن را در دنیای واقعی بلافاصله استفاده کرد.
این دوره توسط Miles Croft ایجاد شد. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Reframing to Overcome Sales Objections
سرفصل های دوره :
خوش آمدید:
چه چیزی در این دوره تحت پوشش قرار گرفته است؟
reframing تعصب لنگر
1. شناسایی فریم:
جمع آوری اطلاعات
layers چرا
سوالات باز و بسته
تکرار فریم فعلی خود را
2. تکنیک های بازسازی شده:
آموزش مجدد
تکرار نیازهای آنها
داستان داستان
مقایسه واقعی زندگی
3. اصلاح سناریوها و نمونه ها:
قیمت اعتراض
اعتراض راه حل
تلاش و اعتراض زمان
اعتراض اعتماد
نتیجه گیری:
نتیجه گیری
Reframing to Overcome Sales Objections
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
کنترل فروش
چگونه بر کاهش فروش غلبه کنید
آموزش کامل مباحث Cold Calling در رهبری کسب و کارها
صفات فروشندگان موفق
یافتن مشتری های احتمالی برای فروش
آموزش تکنیک فروش تلفنی Cold Calling
آموزش فروش در شبکه های اجتماعی : دست یابی به چشم اندازها
مهارت های فروش: شناسایی سیگنال های خرید
نکات عالی فروش با مایلز کرافت
تماس سرد برای فروش : هفت ثانیه اول