وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا

سرفصل های دوره

این کارگاه آموزشی جامع مواد جامع تکنیک های اثبات شده صنعت را با استفاده از فیلم های ویژگی های مورد آزمایش قرار می دهد و توسط هنرمند بافت سرب، پیتر Aversten آزمایش شده است. در طول 8.5 ساعت آموزش های ویدئویی، پیتر پیاده روی را از طریق تکنیک هایی که او در تولید استفاده می کند، با استفاده از اساسا و مایا استفاده می کند، از اصول و تظاهرات مفاهیم مبتدی بیشتر که گراف Mari Node را پوشش می دهد، شروع به انتقال از یک جریان کار مبتنی بر لایه می کند. این کارگاه پس از آن به تدریج بر فرایندهایی که در فصل های اولیه مورد بررسی قرار می گیرد، در حالی که نشان می دهد چگونه با یک دارایی UDIM قهرمان معمولی که در اکثر فیلم های ویژگی یافت می شود، ایجاد می کند.
Peter نشان می دهد که چگونه به دارایی های بافتی برای Renderman با استفاده از فیزیکی نشان می دهد ارزش ها و نشان می دهد که چگونه برای ایجاد برخی از مواد اصلی، برجسته ترکیبی از تکنیک های که هر دو روش رویه و بافت بر اساس کتابخانه است. او همچنین توضیح می دهد که چگونه از ارزش های فیزیکی برای بافت از شاخص های پایگاه داده های رفرکت استفاده می کند و بحث می کند که چگونه خط لوله فیلم های معمولی برای ارائه بینش صنعت مهم مهم کار می کند.
موضوعات از UVS تولید، تکالیف مواد در مایا، به کار با بسته های مختلف شامل نقاش ماده برای نقشه های ابزار پخت و همچنین استفاده از منابع بافت از هر دو منبع مواد و Megascans. او علاوه بر این، از نحوه راه اندازی یک صحنه آزمایشی با استفاده از Renderman برای مایا برای تست پیشرفت بافت های تولید شده در طول سری می پردازد.
فایل های پروژه شامل دارایی های 3D، گره های رویه ای MARI و شاخص های مقادیر انکساری استفاده می شود فرآیند ایجاد مواد برای Renderman Shader و برای دانلود با اشتراک در دسترس هستند.

عنوان اصلی : MATERIAL TEXTURING FOR PRODUCTION IN MARI & MAYA

سرفصل های دوره :

00 پیش نمایش
01 مقدمه ای بر گردش کار مواد با استفاده از کانال ها
02 مقدمه ای بر سایه ها و مواد در ماری
03 گره های مفید و مفاهیم برای گردش کار مواد
04 Meshmaps پخت و شناسایی IDS برای انزوا مواد
05 با استفاده از کانال های GEO و گره های رادیویی در Mari
06 پیچیدگی دست زدن با استفاده از نقاط پخت
07 صرفه جویی در وقت با استفاده از قالب ها
08 صرفه جویی در وقت با ایجاد رویه های سفارشی خود را
09 طرح UV طرح بندی برای مواد
10 مواد کامل را با استفاده از نقاط پخت Multichannel بستنی کنید
11 ایجاد مواد: IOR رویه ای برای Renderman Shaders
12 ایجاد مواد: نویسنده یک ماده برای یک کتابخانه
13 ساخت مواد: مواد لاستیکی با استفاده از منابع مختلف
14 ایجاد مواد: مواد hammerite
15 ساخت مواد: مواد خاکی با استفاده از رویه های سفارشی <br/20 16 ایجاد مواد: مواد سیم فلزی
17 ساخت مواد: زنگ رویه ای
18 پروژه 1: راه اندازی پروژه
19 صحنه تست بافت در Renderman for Maya
20 پروژه 2: کار بر روی قطعات فلزی
پیشنمایش جابجایی 21 در Mari & Maya Scene Plus Renderman Setup
22 پروژه 3: نقاشی جابجایی و شکاف های بزرگ
23 پروژه 4: کار بر روی پلاستیک و مواد مختلف غیر فلزی
24 پروژه 5: یکپارچه سازی لاستیک و مواد عمومی
25 پروژه 6: اضافه کردن زنگ زنگ و مواد بعدی
26 پروژه 7: اضافه کردن خاک، گرد و غبار و لکه های روغن
27 پروژه 8: Prep Lookdev، Workflows Mask & Renderman Syple Rederman
28 مواد بافتنی برای تولید در Mari & Maya نتیجه گیری

نمایش سرفصل های انگلیسی

MATERIAL TEXTURING FOR PRODUCTION IN MARI & MAYA

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 15142
حجم: 3525 مگابایت
مدت زمان: 523 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1400
یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا
یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا 1
یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا 2
یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا 3
یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا 4
یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا 5
یادگیری تکستچر سازی در ماری و مایا 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید