در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با توجه به برخی برآوردها، 80 درصد از معاملات فروش از دست رفته به دلیل بودجه، زمانبندی، مقامات درگیر نیست، و یا نیازی به دیدن نیست. در عوض، زندگی فقط در راه بود و همه فقط در مورد آن فراموش کرده اند. واقعیت این است که این از دست دادن را می توان اجتناب کرد به این معنی که ما باید یاد بگیریم که چگونه آن را مقابله کنیم و نرخ نزدیک ما را تا 80٪ افزایش دهیم! راه مقابله با آن، با کنترل فروش است.
کنترل فروش در مورد عدم صعود، آلفا، و یا مجبور کردن مشتری برای انجام کارهایی که آنها نمی خواهند انجام دهند. این در مورد به طور کامل درک وضعیت مشتری، از جمله مهلت ها و الزامات آنها، و کمک به آنها در ایجاد و ارائه راه حل کامل است.
در این دوره، Miles Croft توضیح می دهد که چگونه برای کنترل فروش بدون آزار و اذیت و ارعاب مشتری و ارعاب بنابراین از دست دادن یک رابطه حرفه ای. او دستورالعمل های روشن و مختصر را در زمینه شروع به کار، غلبه بر موانع، کنترل سرعت فروش و در نهایت بسته شدن می دهد.
این دوره توسط Miles Croft ایجاد شد. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Controlling the Sale
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چه چیزی در این دوره چیست؟
چرا این مهم است؟
1. شروع شدن :
یک هدف روشن داشته باشید
تنظیم تن
درخواست سوالات و گوش دادن
چلنجر باشید
باقی می ماند احترام
2. غلبه بر موانع:
کنترل روایت
دست زدن به اعتراضات
رقبا
قدرت راه رفتن
3. کنترل سرعت:
همیشه یک گام بعدی داشته باشید
چسبیده به مهلت
تاریخ بسته شدن همیشه در افق
شامل تصمیم گیرندگان
نتیجه گیری:
نهایی نهایی
مراحل بعدی
Controlling the Sale
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدیریت زمان در فروش
مهارت های فروش: شناسایی سیگنال های خرید
آموزش تکنیک فروش تلفنی Cold Calling
آموزش کامل مباحث Cold Calling در رهبری کسب و کارها
کار کردن بر روی فروش ورودی شرکت تان و افزایش دادن آن
آموزش 52 چشم انداز برای فروش
آموزش سلامت فروش برای مدیریت اضطراب ، فرسودگی شغلی و طرد شدن
یادگیری تکنیک های غلبه بر اعتراضات فروش
آموزش فروش در شبکه های اجتماعی : دست یابی به چشم اندازها
آموزش غلبه بر بهانه ها و دلایل مشتری ها برای عدم خرید