در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا شما نیاز به بازخورد به همکاران و مشتریان، اما شما مطمئن نیستید که چگونه آن را بدون کبودی کسی که نفس کسی (و یا کاملا نادیده گرفته شده)؟ آیا شما خودتان را امیدوار میبینید که درگیری های بین فردی خود را حل می کنند، بدون اینکه شما واقعا به آنها مراجعه کنید؟ آیا تا به حال تا به حال باید ایده های خود را به یک مشتری یا رئیس ارائه دهید، و آرزو می کرد تا قبل از اینکه شما مجبور به صحبت کردن باشید، شما را مجبور کرده اید؟
اگر شما حرفه ای مشغول هستید که می داند که کار شما - - و حرفه شما - بستگی به شما می تواند به طور واضح و مختصر، با اعتماد به نفس و اعتبار، پس از آن این کاربر پسند، جذاب دوره برای شما!
خوش آمدید به نکات هوشمند: ارتباطات! در این دوره من سخنرانی های کوتاه ارائه می دهم تا به شما کمک کند کاری جدید انجام دهید - سریع، به طوری که شما بلافاصله آن را به کار یا زندگی خود اعمال کنید. فیلم های این دوره مستقل هستند. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید در هر سفارش خاص تماشا کنید. اگر شما در حال جستجو برای یک مهارت خاص یا موضوع است که برای شما مناسب است، نگاهی به نکات موجود برای پیدا کردن دانش مورد نیاز خود را هنگامی که به آن نیاز دارید.
من این دوره عملی عملی را برای هر کسی که می خواهد داشته باشد، ایجاد کرد تاثیر بیشتر و نفوذ در محل کار - و در زندگی. و تبدیل شدن به یک ارتباط موثرتر، راه انجام این کار است. من آموزش و آموزش مهارت های ارتباطی و ارائه را برای بیش از سه دهه، در سراسر صنایع و در سراسر جهان، از جمله شرکت های فورچون 50، سازمان های غیر انتفاعی، سازمان های دولتی و نهادهای دانشگاهی ایوی لیگ، آموزش می دهند. این دوره نشان دهنده بهترین درخواست ها، تست ها و تکنیک هایی است که من با مشتریانم استفاده می کنم.
هیچ چیز طولانی، خسته کننده، نظری، پیچیده و یا گیج کننده در این دوره وجود ندارد. این دوره به طور خاص برای هر حرفه ای در هر صنعت در هر سطح از حرفه خود ساخته شده است که می خواهد به کمک هدفمند، سریع، عملی به صدا متقاعد کننده و جلا در انواع مکالمات و سخنرانی ها.
در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که:
-Address همکاران دشوار، مشتریان، مشتریان و دیگران، در حالی که Cool
- استراتژی های هوشمند احساسی هوشمندانه خود را به چالش کشیدن مکالمات و موقعیت ها
-> -> -manage بالا، پایین و در سراسر سازمان شما به تاثیر بیشتر و تاثیر بیشتر بازخورد موثر بازخورد موثر که مردم می توانند بشنوند - و در
-ASK برای بازخورد شما نیاز به انجام کار خود را با موفقیت
- بازخورد بازخورد بدون دفاع از
<br/ganize و ارائه ایده های خود را به طور قانع کننده
-Speak به مخاطبان هر اندازه و در هر وضعیت با اضطراب کمتر
- حضور رهبری رهبری، حتی تحت استرس
-Handle سوالات دشوار است با اعتماد به نفس
-Think بر روی پاهای خود
از مهارت های ارائه سخنرانی هایی مانند توقف شروع سخنرانی های خود را با "صبح بخیر و از شما سپاسگزارم و از این به جای آن (2 دقیقه و 30 ثانیه) شروع می شود و درگیری ها و مکالمات روی حیله و تزویر سخنرانی هایی مانند آنچه را که می گویند به کسی که فقط خبر بد در محل کار می گویند (2 دقیقه) برای برقراری ارتباط با تاثیر و تأثیر سخنرانی هایی مانند 3 سوال، قبل از اینکه از یک ایده به رئیس خود (3 دقیقه و 30 ثانیه) بپرسید و سخنرانی های بازخورد موثر مانند راه مناسب برای پاسخگویی به بازخورد منفی (4 دقیقه و 30 ثانیه) ، شما به سرعت اعتماد به نفس و صلاحیت را جمع آوری می کنید تا بگویید آنچه شما باید بگویید، زمانی که شما باید آن را بگویید.
این دوره سریع و سرگرم کننده است (بله، واقعا!)، و شما دریافت خواهید کرد بهترین از بهترین سال های من از آموزش و آموزش حرفه ای مشغول به کار در تمام سطوح، تعهد من به استفاده از استراتژی های مبتنی بر تحقیق از روانشناسی، علوم اعصاب، اقتصاد رفتاری، و غیره، تجربه شخصی من به عنوان پدر و مادر دوقلوها (بحث در مورد درگیری! ) - و همچنین طعم پس زمینه من در کمدی ایستاده و بدبختی. (بله، زمانی که من گفتم - من به معنای آن بود!)
منتظر چه چیزی هستید؟ (شما قبلا می توانید 3 مهارت جدید را در زمان خود آموخته اید که شما را به خواندن این!) به هزاران نفر از متخصصان مشغول دیگر مانند خودتان بپیوندید و یک لبه رقابتی و ارتباطی را برای کمک به پیشرفت در کار و حرفه خود به خودتان بدهید.
عنوان اصلی : Smart Tips: Communication
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 به نکات هوشمند خوش آمدید: ارتباطات!
02 مهارت های ارائه:
001 غلبه بر کلمات پرکننده مانند "امم"، "لایک" و "تو میدانی"
002 سخنرانی خود را با "صبح بخیر" شروع نکنید و در عوض با این شروع کنید
003 چگونه با استفاده از P.R.E.P ایده های خود را به سرعت سازماندهی کنید. روش
004 3 نکته برای جلوگیری از اضطراب صحبت کردن در جمع
005 3 نکته کاربردی برای کاهش علائم مشهود اضطراب ارائه
006 چگونه مخاطبان خود را وادار کنیم تلفن های همراه خود را کنار بگذارند و به آنها توجه کنند
007 سه خطای مهارت ارائه که اکثر مردم مرتکب می شوند (و نحوه اجتناب از آنها)
008 چگونه از 3 میانبر برای گفتن یک داستان بهتر استفاده کنیم
009 آیا باید ارائه خود را حفظ کنید؟
010 8 سوالی که باید از خود بپرسید تا پرسش و پاسخ بعدی آس
011 گفتن این 2 کلمه در حین ارائه می تواند به اعتبار شما آسیب برساند
012 چگونه به عنوان یک تیم ارائه دهیم
013 میخواهید سخنران عمومی بهتری باشید؟ صحبت کردن را متوقف کنید و به جای آن این کار را انجام دهید
014 سخنان خود را با «هر گونه سؤالی؟» پایان ندهید؟ و در عوض به این پایان دهید
015 3 راه برای تبدیل یک ارائه استرس زا به رئیس خود به یک فرصت
016 نحوه رسیدگی به سؤالات اطلاعاتی یا گمانه زنی در ارائه
017 نحوه رسیدگی به سؤالات خصمانه در ارائه
018 3 راه برای جلب فورا توجه مخاطبان
019 برای یک جلسه آماده نیستید؟ در اینجا نحوه پاسخ به هر سوالی آمده است
020 10 راه برای جذب افراد در جلسات آنلاین
021 چگونه یک سخنران دیگر را به یاد ماندنی معرفی کنیم
022 استفاده از Transitions برای گره زدن ارائه شما
023 چگونه سبک ارتباطی خود را برای هر مخاطبی تطبیق دهید
03 ناوبری در تعارض و مکالمات دشوار:
001 3 استراتژی هوش هیجانی برای برخورد با افراد مشکل
002 چگونه یک درگیری را به یک مکالمه آرام تبدیل کنیم
003 به کسی که در محل کار خبر بدی دریافت کرده است چه باید گفت
004 چه زمانی از یک مکالمه دشوار بگذریم
005 3 پپ صحبت می کند که قبل از برخورد با یک فرد دشوار به خودتان بدهید
006 چگونه وقتی شرایط در محل کار گرم می شود خونسرد خود را حفظ کنید
007 3 کاری که باید بلافاصله بعد از مشاجره در محل کار انجام دهید
04 دادن و دریافت بازخورد مؤثر:
001 راه درست برای پاسخ به بازخورد منفی
002 3 موقعیت هایی که نباید بازخورد بدهید
003 چگونه از رئیس خود بازخورد مثبت بیشتری دریافت کنید
004 چگونه بازخورد مثبت را بپذیریم
005 چگونه به رئیس خود بگویید "تو اشتباه می کنی"
006 وقتی کارمند شما بازخورد نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
007 چگونه از رئیس خود بازخورد منفی دریافت کنید اگر او نمی خواهد آن را ارائه کند
05 ارتباط با تأثیر و تأثیر:
001 3 استراتژی برای بهبود زمین آسانسور
002 چگونه در محل کار زیاد صحبت نکنیم
003 3 سوالی که باید قبل از طرح ایده برای رئیس خود از خود بپرسید
004 چگونه با رئیس خود گفتگوی شغلی داشته باشید
005 وقتی بیش از حد می گویید «متاسفم» چه باید گفت
006 8 راه برای نه گفتن قاطعانه به درخواست زمان شما
007 20 موردی که در جلسات انفرادی باید درباره آنها صحبت کنید
008 چگونه هر بار که صحبت می کنید اعتماد ایجاد کنید
009 چگونه وقتی بدترین را تصور می کنید با خود صحبت کنید
010 چگونه برای اینکه مورد احترام قرار بگیریم ارتباط برقرار کنیم (به جای نگرانی در مورد "دوست داشتن")
011 5 اصل عملیاتی برای مؤثرتر کردن جلسات شما
012 چگونه به "من به شما گفته ام!"
013 چه زمانی باید از اینقدر آرام بودن در محل کار خودداری کرد
014 10 رفتارهای ارتباطی کاری که پشیمان خواهید شد (و در عوض چه کاری باید انجام دهید)
015 قبل از اینکه بگویید "من خیلی سرم شلوغ هستم" این 3 سوال را از خود بپرسید
016 3 راه برای اینکه شنونده بهتری باشید
017 5 ویژگی قول دادن خوب
018 چگونه می توان فردی را که بازیکن تیم نیست وارد میدان کرد
019 3 عبارتی که باعث ایجاد انگیزه در کارمندان شما می شود
020 3 اشتباهی که مدیران در جلسات انفرادی مرتکب می شوند
021 3 راه برای تبدیل شدن به یک شبکه ساز استاد
022 چگونه حضور رهبری خود را افزایش دهیم
023 از شکایت از همکاران خود در پشت سر خود دست بردارید
Smart Tips: Communication
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
How to Communicate about Difficult Current Events with Your Team
Smart Tips: Public Speaking
Business Presentation Skills for Nonnative English Speakers
Get Amazing Results from Your Conversations at Work
How to Stay Positive When Everything Feels Negative
After a Layoff: How to Cope at Work When Coworkers Lose Their Jobs
Talking to Your Employees About Stress at Work