در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برخی از ملزومات مطلق وجود دارد که باید بدانید که هنگام مقابله با روشنایی در CG، باید بدانید. این کارگاه 5 ساعته توسط Adrien ValleCilla Sheds Lights Lights در مورد همه چیز شما باید از زمانی که روشنایی محیط های 3D روشن می شود، به ویژه اگر شما به دنبال تبدیل شدن به یک هنرمند موفق سبک تر و یا دوست داشتنی کار در تولید دیجیتال است.
کارگاه آموزشی با تئوری روشنایی بنیادی، بحث در مورد تفاوت های اصلی بین روشنایی دنیای واقعی و CG، و همچنین نحوه بازسازی پدیده های طبیعی با استفاده از ابزارهای سه بعدی، بحث می کند. در این مورد، آدراین با استفاده از مایا با تغییر شکل مجدد می آموزد، اما این نظریه را می توان به سایر بسته های 3D و موتورهای رندر اعمال کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نورپردازی متقاعد کننده را تنظیم کنید، نحوه بهینه سازی نورپردازی و تنظیمات رندر خود را به علاوه Adrien همچنین تفاوت های کلیدی بین رندر با پردازنده های CPU و پردازنده های GPU را برای کمک به انتقال دانش خود به ابزارهای انتخابی خود، جزئیات کنید. این سخنرانی با نگاهی به کامپوزیت تمام نورپردازی هایی که از Redshift در داخل Nuke ارائه می شود، نتیجه می گیرد.
فایل صحنه محیط زیست مایا، تصویر HDR و فایل cryptomatte با این کارگاه ارائه می شود. لینک به مدل های برجسته توسط Adrien را می توان در زیر یافت. شما همچنین می توانید از مدل های 3D خود خود برای ایجاد یک صحنه عمر خود استفاده کنید، در حالی که همراه با تئوری و تمرین تدریس می شود.
تقویت درک خود را از توسعه نگاه و کشف تفاوت های اصلی بین مواد دنیای واقعی و CG Shaders در این کارگاه 4.5 ساعته توسط Adrien Vallecilla. ساختمان بر مبنای تئوری به اشتراک گذاشته شده در روشنایی و به نظر می رسد Dev Essentials Vol 1: نظریه نورپردازی، Adrien نشان می دهد که چگونه پدیده های طبیعی مواد واقعی را با استفاده از ابزارهای 3D برای اضافه کردن رئالیسم به صحنه های خود را با بافت های واقعی و سایه دار.
برای نشان دادن برخی از از رویکردهای مختلف به دنبال Dev، Adrien استراتژی خود را در هنگام انجام توسعه به دنبال توسعه وسایل نقلیه و شخصیت های انسانی نشان می دهد، قبل از پایان کارگاه با نگاه دقیق به صحنه های عمر هنوز ایجاد شده در جلد 1. به دنبال Adrien بحث در مورد نحوه اضافه کردن یک لایه فوق العاده رئالیسم به صحنه خود را با استفاده از یک گردش کار رویه ای غیر مخرب.
در حالی که این کارگاه، روش های بافتی و سایه آدرین را با استفاده از مایا و تغییر شکل دهی نشان می دهد، دانش به سایر نرم افزارهای 3D و موتورهای رندر قابل انتقال است، با تمرکز بر روی فوکوس اصول و تئوری.
فایل های مورد استفاده در این کارگاه شامل دارایی های HDRI Haven، یک مدل سر 3D رایگان از 3DScanStore، یک مدل ماشین رایگان از Turbosquid و a است مدل هیدرنت رایگان آتش نیز از Turbosquid.
عنوان اصلی : LIGHTING & LOOK DEV ESSENTIALS 2 Vols
سرفصل های دوره :
جلد 1: نظریه نورپردازی:
00 پیش نمایش
01 مقدمه
02 درک روشنایی CG
03 نورپردازی با نرم افزار CG
04 تئوری رندر - قسمت 1
05 تئوری رندر - قسمت 2
06 برنامه کاربردی عملی در مایا و RedShift
07 compositing چراغ در nuke
vol 2: Shading & Texturing:
00 پیش نمایش
01 Advanced Theory Dev Theory
02 درک CG Shaders
03 گره سودمند مایا و تئوری Dev Theory
بهینه سازی 04 به دنبال Dev
05 Texturing & Shading Practice - قسمت 1
06 Texturing & Shading Practice - قسمت 2
07 تصویر نهایی: کار با بافت های رویه ای
LIGHTING & LOOK DEV ESSENTIALS 2 Vols
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.