در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مدیریت محصول زیر و بم های بسیاری دارد. در این دوره آموزشی با محیط ها و فریمورک های مدیریت محصول آشنا شده و همچنین ایده های موجود در این زمینه را همراه با مدرس دوره بررسی و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Exploring Product Management Philosophies and Frameworks
بررسی اجمالی دوره:
بررسی اجمالی دوره
چگونه محصولات عالی ساخته می شوند:
بررسی اجمالی دوره
به چه کسی خدمت می کنید؟
مدیر عامل محصول
ایجاد یک سازمان محصول موثر:
چشم انداز، استراتژی و تمرکز
سازماندهی تیم های محصول
سازماندهی پیرامون Insights
تفکر طراحی
استخراج بینش از داده ها
تیم توانمند محصول
ارتقای تفکر محصول شما:
ارتقای تفکر محصول شما
درختان فرصت راه حل
نقشه برداری داستان
برنج
مدل کانو
چارچوب های اولویت بندی - خلاصه
ارائه ارزش، سریعتر:
ارائه ارزش، سریعتر
آبشار
چابک
Dual-Track Agile
یادگیری از بهترین ها:
مطالعه موردی آمازون، بخش اول: فلسفه
مطالعه موردی آمازون، بخش دوم: چارچوب ها
مطالعه موردی آمازون، قسمت سوم: مقایسه آمازون با \xe2\x80\x9cBest Practice\xe2\x80\x9d
خلاصه دوره
Exploring Product Management Philosophies and Frameworks
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.