در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
چه کسی این کلاس است؟
شما یک نوع خلاق هستید. شما ایده های زیادی دارید، داستان هایی دارید که می گویند یا مفاهیمی که می خواهید مردم را کشف کنید. شما چیزها را طراحی می کنید، اما هنوز یک بازی را طراحی نکرده اید (یا به همین ترتیب فکر می کنید).
چه چیزی را یاد می گیرید؟
اگر یک بازی می تواند رسانه ای باشد که به داستان های شما بگوید، ایده های خود را بیان کنید و آنها را قابل پخش کنید، اجازه دهید دیگران دیدگاه های مختلف را بررسی کنند و نتایج چندگانه را تجربه کنند؟ و اگر این بازی مجبور نباشد هفته ها یا ماه ها را بسازد، اما می تواند شما را یک روز مصرف کند؟
این چیزی است که من می خواهم به شما آموزش دهم: نحوه ایجاد اولین بازی خود، برای بیان ایده های خود، در به عنوان یک روز به عنوان یک روز!
نام من ماتو است و من یک طراح بازی هستم. من بر روی هیئت مدیره تعاونی تمرکز می کنم، که در آن همه بازیکنان با یکدیگر همکاری می کنند تا چالش های بزرگی را بررسی کنند، مانند مقابله با بحران آب و هوایی. من در موزه V & A در لندن بازی کرده ام و طراحی بازی را در بسیاری از دانشگاه های سراسر انگلستان تدریس کردم. اما من طراحی بازی را مطالعه نکردم، بنابراین من قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم که چگونه آموخته ام بازی ها: با گرفتن بازی های موجود و هک کردن آنها با ایده های خودم و سوالات خودم.
در این کلاس شما خواهد شد یاد بگیرید چگونه به:
1️⃣ دوباره طراح بازی درونی خود را با ایجاد بسیاری از ایده های بازی بیدار کنید.
2️⃣ unpick (ana analysze) بازی ها و الهام گرفتن به خودتان.
3️⃣ نوبت قدیمی بازی به یکی از موارد جدید خود، با استفاده از چیزهایی که قبلا در خانه دارید!
شما دریافت خواهید کرد:
✅ راهنمایی گام به گام
✅ برگه های قابل چاپ برای هر مرحله
✅ هک های سرگرم کننده (بله، این یک تایپ نیست)
⚠️ اما من نمی خواهم به شما آموزش نحوه کد، و یا نحوه استفاده از یک برنامه بازی را آموزش ندهم. من قصد دارم به شما آموزش دهم که چگونه به عنوان یک طراح بازی فکر کنید و نحوه پخش ایده های خود را پخش کنید.
⏳ در کمتر از یک روز شما از صفر به یک نمونه اولیه قابل پخش از بازی هیئت مدیره خود بروید، آماده باشید با خانواده، دوستان یا همکارانتان بازی کردید!
چرا این کلاس را به دست آورید؟
اگر شما علاقه مند به طراحی هر چیزی برای انسان هستید، پس از آن، مهارت های طراحی بازی شما یاد می گیرید و تمرین هر دو سرگرم کننده و هدفمند هستند. تجزیه و تحلیل سیستم های تعاملی، به سرعت با بسیاری از ایده ها، سپس نمونه سازی ایده های خود را و تست نمونه های خود را: این مهارت ها است که شما می توانید به هر زمینه طراحی، به ویژه طراحی UX اعمال می شود.
و اگر شما خارش دارید ایده ها و داستان های خود را بگویید، فکر کنید که چگونه بازی های قدرتمند می تواند باشد. آنها اجازه دادند ما از زندگی روزمره خود بیرون بیاییم و خودمان را در دنیای مختلف غوطه ور کنیم، با قوانین خود و نقش های خودشان. بر خلاف رسانه های دیگر، به عنوان بازیکنان ما به طور مداوم گزینه های فعال را انتخاب می کنیم: ما داستان را شکل می دهیم، به جای آنکه فقط آن را مصرف کنیم.
بازی ها می توانند ما را به فکر کردن، به ما کمک کنند تا با سوالات پیچیده شرکت کنند، و مشکل حل در یک فضای امن آنها می توانند در مورد دنیای دور یا فانتزی باشند، اما می توانند در مورد جهان خود ما باشند. و ما می توانیم بازی ها را در مورد چگونگی تغییر آن انجام دهیم. بنابراین چالش من برای شما این است: فکر کنید در مورد چیزی که شما را ناراحت می کند، چیزی که می خواهید تغییر دهید. و از خودتان بپرسید: چگونه می توانم در مورد آن بازی کنم؟
عنوان اصلی : Board Game Design for Creatives: from Idea to Prototype in 1 Day
سرفصل های دوره :
1. معرفی
2. شما در حال حاضر یک طراح بازی هستید!
3. هک کردن؟! اجازه دهید راک کاغذ قیچی هک کنیم
4. چه اتفاقی افتاده؟
5. مکانیک، دینامیک و زیبایی شناسی
6. با انتخاب یک هیئت مدیره شروع کنید!
7. بیایید این بازی را بیاموزیم!
8. هک کردن هیئت مدیره بازی Carcassonne
9. چرخه تست نمونه اولیه - (بازی)
10. بیایید نمونه اولیه!
11. نمونه سازی هک Carcassonne من
12. بیایید با دیگر انسان ها بازی کنیم!
13. پخش هک Carcassonne من
14. چه اتفاقی افتاده؟ ایده های خود را پخش کنید!
Board Game Design for Creatives: from Idea to Prototype in 1 Day
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.