در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آنچه ما در این آموزش Swiftui انجام می دهیم؟ در این کلاس، ما قصد داریم یک بازی ماشین اسلات، iOS برجسته، iPados و حتی یک برنامه MacOS را با Swiftui بسازیم. ماشین های حافظه محبوب ترین بازی ها در هر کازینو هستند. بر خلاف بازی های سنتی جدول، این بازی به هیچ دانش قمار نیاز ندارد، و هر کسی می تواند در بازی با یک شرط بسیار کوچک دریافت کند.
در بخش ابتدایی کلاس، ما یک رابط بازی بسیار چشمگیر با بسیاری ایجاد می کنیم گرافیک زرق و برق دار که توسط من برای این دوره ساخته شده است. اگر شما کنجکاو هستید، من می توانم به شما بگویم که من این دارایی های گرافیکی را با استفاده از یک برنامه کاربردی اپل حرفه ای بردار با مداد اپل من طراحی کردم.
در قسمت متوسط این کلاس، ما منطق اصلی بازی را با Swift توسعه خواهیم داد. سپس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از پیش فرض های کاربر، نمره بالا را ذخیره و بخوانیم. ما می توانیم از پیش فرض های کاربر برای ذخیره هر نوع پایگاه داده اولیه تا زمانی که برنامه نصب شده است استفاده کنیم. شما خواهید دید که چقدر آسان است از آن استفاده کنید با Swiftui.
در آخرین بخش این کلاس، ما یاد می گیریم که چگونه با استفاده از تکنولوژی کاتالیزور اپل، یک برنامه اپل را به Mac بفرستیم. با Mac Catalyst، دستگاه اسلات ما دستگاه اپل همان پروژه و کد منبع را به اشتراک می گذارد، بنابراین ما می توانیم این برنامه تلفن همراه را به دسکتاپ تبدیل کنیم.
بدون بیشتر ADO، پروژه ما را به طور معمول راه اندازی کنیم. فایل های منبع را از این بخش دانلود کنید. سپس آن را به دسکتاپ بگذارید و آن را با کلیک کردن بر روی بسته قرار دهید.
پوشه اصلی ارائه شده شامل 3 پوشه با علامت Swift و یک فایل کار مکمل با اهداف در فرمت های PDF و EPUB است.
پوشه قرمز شامل تمام منابع شما نیاز به ساخت ماشین اسلات ماشین. در نهایت، ما قصد داریم این برنامه را به پوشه آبی ذخیره کنیم.
این کلاس چه کسی است؟
این کلاس Swiftui برای هر کسی که با برخی از دانش برنامه نویسی جزئی مناسب است مناسب است.
سطح دشواری چیست؟ از این کلاس؟
سطح دشواری این کلاس Swiftui مناسب برای تمام سطوح است.
چه چیزی یاد می گیرید و اهداف اصلی این پروژه Swiftui چیست؟
در پایان کلاس ، دانش آموزان قادر به انجام وظایف توسعه زیر و ساخت یک بازی برای iPhone، iPad، و حتی برای مکینتاش هستند:
چگونه دانش آموزان می توانند بازخورد از معلم و دانش آموزان دیگر را دریافت کنند؟
الزامات فنی پروژه < BR /> تنها دو مورد فنی برای این کلاس Swiftui وجود دارد:
MacOS Catalina از اپل (رایگان) https://www.apple.com/macos/catalina/
Xcode 11 از اپل (رایگان) https://developer.apple.com/xcode/
سفارشی iOS 13 و iPados آیکون نرم افزار موبایل
طراح: رابرت پتراس
عنوان اصلی : SwiftUI Tutorial: Build an Awesome iOS and macOS Game with SwiftUI and Mac Catalyst
سرفصل های دوره :
1. آموزش Swiftui توسعه یک برنامه آیفون و مک با Xcode و Mac Catalyst Framework
2. بیایید پروژه اسلات دستگاه iOS و MacOS را در Xcode تنظیم کنیم
3. بیایید صفحه نمایش اسلات اسلات Minigame را بسازیم
4. بیایید نمایش اصلی Minigame Minigame را با رول ها بسازیم
5. بیایید ماشین اسلات ماشین Minigame را بسازیم
6. بیایید مشاهده اطلاعات را با فرم Swiftui ایجاد کنیم
7. نحوه توسعه منطق اصلی بازی با Swift 5
8. بیایید منطق سیستم شرط بندی را با Swift 5 توسعه دهیم
9. چگونه برای ایجاد یک پنجره پنجره سفارشی برای بازی بیش از
10. نحوه ذخیره و بازیابی اطلاعات به طور دائم: مقدمه ای بر پیش فرض های کاربر
11. اضافه کردن انیمیشن به بازی ماشین اسلات با استفاده از Swiftui
12. اضافه کردن جلوه های صوتی و موسیقی پس زمینه به بازی Swiftui
13. بیایید اولین برنامه MacOS خود را با استفاده از چارچوب کاتالیست Mac ایجاد کنیم
14. بیایید یک بسته برچسب شگفت انگیز را بدون یک خط کد در Xcode ایجاد کنیم
SwiftUI Tutorial: Build an Awesome iOS and macOS Game with SwiftUI and Mac Catalyst
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
طراحی یک برنامه موبایل بوسیله SwiftUI و Xcode
طراحی پیشرفته iPhone iOS 15 UI / UX طراحی با Swiftui 3 ♥ ️ 2022
آموزش کدنویسی برنامه های iPhone و Mac OS X بوسیله SwiftUI و همچنین Xcode
آموزش ساخت یک برنامه iOS بوسیله Core Data, SwiftUI
یک برنامه دستور پخت برای iOS بوسیله Swift و Xcode بسازید
ساخت اولین App موبایل iOS تان بوسیله SwiftUI, Xcode