در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
دلایل بسیاری وجود دارد که ممکن است بخواهید زمان و تلاش خود را برای طراحی زمین در بازی های خود انجام دهید. در این دوره، جوئل برادلی مزایای بسیاری از استفاده از زمین را در بازی ها نشان می دهد و چرا داشتن مفاهیم و اطلاعات پس زمینه در مورد زمین ها تنها می تواند به شما در ایجاد مناظر مفید برای هر دو جنبه های بصری و پخش بازی کمک کند. جو نشان می دهد که چگونه ابزارهای موجود در دسترس شما در Unreal می تواند به پاسخگویی به سوالات پاسخ دهد: چگونه زمین ها در داخل غیر واقعی ایجاد می شوند؟ چگونه ما را مدیریت و صنایع دستی که برای پروژه خاص ما کار می کنند؟ چه اصلاحی ما باید در مورد نقاشی بافت ها و یا قرار دادن منظره های ما فکر کنیم؟ و به جای استفاده از یک مدل درس مبتنی بر پروژه، جو تمام این اطلاعات را به گونه ای تحمیل می کند که می تواند به هر پروژه ای که ممکن است برای آینده به کار گرفته شود، اعمال شود.
عنوان اصلی : Unreal Engine: Game Terrain Techniques
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چرا مناظر برای بازی ها مهم هستند
1. مناظر غیر واقعی:
راه اندازی تغییرات زمین
درک بخش ها و اجزای بازی
2. مدیریت زمین:
ایجاد یک زمین جدید فاصله دور
رزولوشن زمین برای گیم پلی
3. جزئیات مجسمه سازی برای قوس:
با استفاده از ابزارهای SCULPT و صاف
ایجاد رمپ ها و صاف کردن زمین های خشن
اضافه کردن فرسایش به مناظر
چگونه مش های ایستا می توانند به ساختمان زمین کمک کنند
4. نقاشی بافت ها و مش ها:
مواد منظره می تواند بازی ها را افزایش دهد
با استفاده از ابزارهای رنگ
Tackling Maps بافت کاشی
نقاشی با مش های ایستا
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Unreal Engine: Game Terrain Techniques
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری
فیلم آموزش کامل Substance Designer
آموزش استفاده از Unreal Engine در پروژه های معماری
آموزش طراحی بافت و ماتریال فلز در Substance Designer
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
آموزش مصور سازی سینمایی در Unreal
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017
آموزش طراحی ماتریال های NPR در نرم افزار Substance Designer
تکنیک های مصورسازی معماری با Unreal Engine