در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
*شامل کتاب رایگان! یک بازی فوق العاده مارلو را در Unity® بسازید. مدل و مدل 3D را بیاموزید. برنامه های وب را در React & Redux بسازید.
عنوان اصلی : Make Games and Web Apps: Unity®, React and Redux Masterclass
سرفصل های دوره :
معرفی دوره :
تریلر دوره
گیم پلی از بازی مارلو
1. مقدمه ای بر یونیتی:
01 - مقدمه
03 - سلام دنیا!
04 - متغیرها
05 - روشها
06 - حلقه ها
07 - حرکت
2. جنبش :
01 - حرکت
02 - شتاب
03 - دوربین دنبال کنید
04 - پریدن
05 - بالاتر بپرید
06 - منطقه پرش
07 - پرش های متعدد
08 - پرش از دیوار
09 - مواد
10 - چسبیدن به دیوار
3. بلوک ها:
01 - سکه
02 - امتیاز
03 - رابط کاربری
04 - آجر
05 - آجر سکه ای
06 - بلوک مکث
4. بلوک های سرعت و دشمنان:
01 - طرح پیکان
02 - پیش ساخته کردن ناحیه سرعت
03 - برخورد منطقه سرعت
04 - تغییر سرعت حرکت بازیکن
05 - ویژگیهای ویژگی
06 - بلوک پرش طول
07 - دشمن ساده
08 - کشتن بازیکن
09 - شروع مجدد بازی
5. دشمنان بیشتر:
01 - کشتن دشمنان
02 - طراحی دشمن پوسته
03 - پوسته
04 - حرکت پوسته
05 - طراحی دشمن گیاه
06 - حرکت گیاه
6. قدرت و خط پایان:
01 - تنظیم برخورد پوسته
02 - طراحی یک پاور آپ
03 - جلوه مجموعه Powerup
04 - شکست ناپذیری
05 - جلوه چشمک زن
06 - مدل های مختلف پخش کننده
07 - خط پایان
7. پس زمینه و رابط کاربری:
01 - عناصر پس زمینه
02 - ایجاد منطق اختلاف منظر
03 - اختلاف منظر کوهستانی
04 - لایه ابری
05 - پسزمینه متحرک
06 - تنظیم منطقه پرش
07 - منوی اصلی
08 - لنگرهای رابط کاربری
09 - دستورالعمل بازی
8. تنظیم دقیق :
01 - برخورد با جعبه صاف
02 - تغییر گرانش
03 - سرعت پرش از دیوار
04 - پریدن آجر
05 - برخورد پوسته
06 - از بین بردن پوسته
07 - سرعت پرش دشمن
08 - فیزیک پوسته
09 - گرانش پوسته
10 - تنظیم پوسته افقی
11 - تنظیم پوسته افقی 2
9. طراحی سطح:
01 - سینگلتون
02 - ذخیره سطح فعلی
03 - پیشرفت در سطح
04 - سازگاری شی
05 - سطح 1-1
06 - سطح 1-2
07 - سطح 1-3
08 - حداکثر سطح
آثار هنری در بلندر:
مقدمه ای بر بلندر
001. باز کردن بلوک مکعب
002. بلوک آجری بافت
003. بافت بلوک سکه
004. بلوک های جهت بافت
005. بلوک چمن
006. سکه
007. لوله
008. پرچم
009. قارچ
010. Plant Enemy001
011. Plant Enemy002
012. مدل دشمن شوروم
013. Shroom Enemy Unwrap 001
014. بافت دشمن Shroom
015. نمایش دشمن Shroom
016. کلاه دشمن پوسته
017. کلاه دشمن شل را باز کنید
018. بدنه دشمن پوسته
019. پوسته دشمن باز کردن بدن
020. بافت دشمن پوسته
021. تصاویر پس زمینه اختلاف منظر
022. ارتقاء تصاویر اختلاف منظر پس زمینه
023. مارلو بیسیک مدل 001
024. مارلو بیسیک مدل 002
025. مارلو Uv باز کردن
026. بافت مارلو
027. مارلو ریگینگ
10. ادغام هنر:
01 - واردات هنر
02 - سکه
03 - خط پایان
04 - بلوک چمن
05 - دشمنان را بکارید
06 - دیوارها
07 - دشمنان
08 - چرخش گشت
09 - مناطق پرش طول و سرعت
10 - بلوک آجر و مکث
11 - آجر سکه ای
12 - پس زمینه
11. هنر پایان:
01 - یکپارچه سازی شخصیت
02 - اضافه کردن مدل به پخش کننده
03 - پریدن و دویدن
04 - لکنت حرکتی
05 - پرش از دیوار
06 - روشن کنید
07 - تعویض هنر پسزمینه
08 - تنظیمات پسزمینه
09 - دستور شفافیت
10 - زمان چالش
منابع Unity:
کد منبع
(قیمت 32.79 دلار!) کتاب رایگان
مقدمه ای بر بخش React و Redux:
تله های رایج
مثال برنده شدن سریع
10 چیزی که یاد خواهید گرفت
توضیح نسخه Webpack (قبل از شروع تماشا شود)
1 - مقدمه ای بر React و JSX:
React و JSX Intro Part 1
React و JSX Intro Part 2
React and JSX Intro Part 3
React و JSX Intro Part 4
2 - اجزاء:
React Virtual Dom و کلاس ها
ES6 Webpack Dev Server
React Components
تقسیم مؤلفه دیگر
React Component Validators
کد منبع
حالات واکنش:
مقدمه
استخراج دکمه در کامپوننت جداگانه
استفاده مجدد از یک کامپوننت
تقسیم کامپوننت به اجزای فرعی
ایجاد تایمر
componentWillUnmount
بارگذاری مجدد بسته وب
کد منبع
کنترل رویداد React:
مقدمه
مدیریت رویداد ساده
دریافت مقادیر
استفاده از رویدادها برای تأثیرگذاری بر نمایش برنامه
Splitting Funcتبدیل به اجزاء
کد منبع
روترهای React:
Props.children
معرفی React Router
URL مستقیم
کارت عام
IndexRoute
ایجاد نمایه نام
مسیرهای تودرتو
نمایه کاربر
React Router Redirects
اختیاری کردن پارامترها
ایجاد نمایه و تماس با تاریخچه
دکمه برگشت
activeClassName
سبک های درون خطی فعال
اجزای Navlinks
کد منبع
React Slight Refactoring:
بهبود چیدمان
بازسازی اضافی
اجزای محصول React:
ساخت یک فروشگاه وب نمونه
ساخت پروژه
مسیریابی به محصولات
نمایه محصول ارائه
افزودن تصاویر به برنامه وب
استفاده مجدد از مؤلفه
کد منبع
React CSS:
چارچوب اساسی CSS
سازماندهی اطلاعات با شبکه های CSS
ماژول های CSS
استایلسازی CSS
افزودن منو در نوار پیمایش
ساخت پس زمینه
افزودن حاشیه به محصولات
استایل دادن به لیست نام
React CSS Styling Part 6
React CSS Extract to Separate file
React Extract CSS برای جدا کردن فایل (ادامه)
کد منبع
فصل 9: مقدمه ای بر Redux:
9.1 مقدمه Redux قسمت 1
9.2 مقدمه Redux قسمت 2
9.3 مقدمه Redux قسمت 3
9.4 مقدمه Redux قسمت 4
9.5 فروشگاه Redux
9.6 فروشگاه Redux (ادامه)
9.7 فروشگاه Redux مشترک شوید
9.8 اشتراک فروشگاه Redux (ادامه)
9.9 کاهش دهنده های ترکیبی Redux
فصل 10: افزودن Redux به React:
10.1 افزودن Redux به React Part 1
10.2 افزودن Redux به React Part 2
10.3 افزودن Redux به React Part 3
10.4 افزودن Redux به React قسمت 4
10.5 حذف نام ها
10.6 Babel and Spread Operators
کد منبع
فصل 11: Redux Action Creator و Product Refactor:
11.1 Action Creators
صفحه نمایه 11.2
11.3 Dispatch و oneEnter
11.4 Refactor به فایل های جداگانه
11.5 تبدیل به فایل های جداگانه (ادامه)
11.6 صفحه محصول
11.7 صفحه نمایه محصول
کد منبع
فصل 12: وضعیت Redux در createStore:
12.1 وضعیت اولیه در createStore
12.2 وضعیت اولیه در createStore (ادامه)
12.3 افزودن نام های تولید شده با Faker
کد منبع
فصل 13: Redux Middleware و Async Dispatching:
13.1 Backend و Middleware جعلی
13.2 Thunk Middleware
13.3 وضعیت بررسی افکار
13.4 دریافت نمایه قسمت 1
13.5 دریافت نمایه قسمت 2
13.6 دریافت نمایه قسمت 3
13.7 دریافت نمایه قسمت 4
13.8 Get Names Refactor
13.9 افزودن نام تصادفی
13.10 افزودن نام تصادفی (ادامه)
کد منبع
فصل 14: Refactoring Redux، Logging و Error Handling:
14.1 کاهنده نام Refactor
14.2 استفاده از Actions
14.3 رسیدگی به خطا قسمت 1
14.4 رسیدگی به خطا قسمت 2
14.5 رسیدگی به خطا قسمت 3
کد منبع
فصل 15: فهرست و نمایه محصولات:
15.1 لیست محصولات
فهرست محصولات 15.2 (ادامه)
15.3 نمایه محصول
15.4 نمایه محصول (ادامه)
15.5 Refactor رسیدگی به خطا
15.6 Refactor رسیدگی به خطا (ادامه)
کد منبع
فصل 16: بارگیری اسپینر و مؤلفه خطا:
16.1 Loading Spinner
16.2 Loading Spinner (ادامه)
16.3 مؤلفه خطا
کد منبع
فصل 17: افزودن نظرات نوشته شده توسط کاربر:
17.1 افزودن نظرات قسمت 1
17.2 افزودن نظرات قسمت 2
17.3 افزودن نظرات قسمت 3
17.4 افزودن نظرات کاربران
17.5 بررسی ظروف پالایش بخش 1
17.6 ظروف بررسی پالایش قسمت 2
17.7 بررسی ظروف پالایش قسمت 3
کد منبع
فصل 18: نمونههای اولیه و مدیریت خطای Refactoring:
18.1 افزودن نمونه های اولیه
18.2 افزودن نمونه های اولیه (ادامه)
18.3 انواع اقدام
18.4 مدیریت خطای Refactoring
18.5 مدیریت خطای Refactoring (ادامه)
کد منبع
فصل 19: به روز رسانی به Webpack 2 و ساخت مجموعه تولید:
19.1 مهاجرت به Webpack2
19.2 بارگذاری مجدد داغ
19.3 بارگذاری مجدد داغ (ادامه)
19.4 افزونه HTML Webpack
19.5 ساخت تولید ساده
19.6 Dev Config File Update
کد منبع
فصل 20: سبک دادن به برنامه:
20.1 استایل نهایی قسمت 1
20.2 استایل نهایی قسمت 2
20.3 استایل نهایی قسمت 3
20.4 استایل نهایی قسمت 4
20.5 استایل نهایی قسمت 5
20.6 استایل NavBar
20.7 فهرست محصولات یک ظاهر طراحی شده قسمت 1
20.8 فهرست محصولات یک ظاهر طراحی بخش 2
20.9 فهرست محصولات مدلسازی بخش 3
نمایه محصول 20.10 Styling
نمایه محصول 20.11 Styling (ادامه)
بررسی استایل 20.12
بررسی سبک 20.13 (ادامه)
استایل 20.14 ادامه دارد
20.15 Styling Namelist قسمت 1
20.16 Styling Namelist قسمت 2
20.17 Styling Namelist قسمت 3
پاورقی طرح بندی مدل 20.18
20.19 سبکng Layout Footer (ادامه)
20.20 سبک چیدمان عمومی
20.21 سبک چیدمان عمومی (ادامه)
20.22 فونت کار و استایل بیشتر
کد منبع
فصل 21: پایان:
افکار نهایی
سخنرانی پاداش: لطفاً برای ما امتیاز بگذارید!
Make Games and Web Apps: Unity®, React and Redux Masterclass
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی Low Poly در نرم افزار Blender
تجزیه و تحلیل بیت کوین با پایتون و Facebook Prophet
Streamline Your Document Workflow with Adobe Acrobat
Build Marketplace Smart Contract and React.js Dapp for NEAR
طراحی برنامه های موبایل UI و مکانیک بازی را در ساخت 2 بیاموزید
Creating Simple NPC Game Conversations with ChatGPT in UE5
برنامه نویسی کودکان – مبتدی HTML
ساخت برنامه های وب و اندروید بوسیله Android
استاد شدن در Deep Learning : خوشه بندی عکس ها بوسیله Keras
Basic Trading Strategies & Sentiment Analysis with ChatGPT