جمع جزء: 417,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش ساخت موزیک های EDM تکرار شونده در Cubase - 139,000 تومان
- × 1 عدد: یادگیری درمان رفتاری شناختی برای زندگی روزمره - 139,000 تومان
- × 1 عدد: داستان هایی که هر رهبر اجرایی باید بگوید - 139,000 تومان
یک تغییر عمیق در حال انجام است از محصولات، خدمات و پشتیبانی از عملکردی، و پشتیبانی از استراتژی جامع تر مشتری تجربه. تجربه مشتری (CX) یک رویکرد جامع به چرخه عمر مشتری است، از قبل از فروش، به تجربه مشتری با محصولات یا خدمات خود، به تجربه خود را در هنگام نیاز به حمایت، به وفاداری و ارزش عمر. در این دوره، استراتژی مشتری شناخته شده در سطح جهانی و کارشناس مدیریت براد کلیولند به شما نشان می دهد که چگونه برای ایجاد، حفظ و ادامه دادن به بهبود تجربه مشتری. براد چگونگی ارتباط دیدگاه و اهداف شما و نحوه تعامل کارکنان خود را در ایجاد موفقیت CX را پوشش می دهد. او توضیح می دهد که چگونه ارزش استراتژیک گوش دادن را افزایش می دهد، به داستان مشتری خود و ایجاد یک فرهنگ از حمایت مشتری کمک می کند. براد با راه هایی که می توانید در حرکتی ایجاد کنید تا بتوانید از سرمایه گذاری ها حمایت کنید و جهت خود را نمودار کنید.
عنوان اصلی : Customer Experience Leadership
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تجربه مشتری (CX) به نظر می رسد؟
1. رویکرد خود را ایجاد کنید:
ایجاد درک گسترده ای از تجربه مشتری
دیدگاه و اهداف خود را تعریف و ارتباط دهید
ساخت بر پایه ای از مشارکت کارمند
2. گوش کن و پاسخ دهید:
صدای استراتژی مشتری را اجرا کنید
ایجاد شاخص های عملکرد کلیدی
ارزش استراتژیک خدمات مشتری را افزایش دهید
3. آموزش و طراحی:
به داستان مشتری خود بگویید
ساخت داشبورد های خود را
شکل فرآیندهای پشتیبانی و فن آوری ها
4. الهام بخش و نوآوری:
ساخت فرهنگ حمایت مشتری
تلاش برای مشارکت در نوآوری محصول و خدمات
استفاده از حکومتداری برای نوآوری
5. ساخت در حرکت:
پشتیبانی از سرمایه گذاری ها
به دنبال بالاترین سطح رهبری
Customer Experience Leadership
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Customer Service: Motivating Your Team
Measuring the Value of Customer Service
Quality Standards in Customer Service
Customer Service Strategy
Contact Center Leadership
آموزش انگیزه دادن به تیم های خدمات مشتریان
رهبری تجربه مشتری
Using AI in Customer Service
آموزش محاسبه بازگشت سرمایه ROI خدمات مشتریان
Customer Service: How to Manage Your Customer Queues
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها