در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ارتباطات بازاریابی قطع شده مشتریان را مختل می کند و می داند که چه نام تجاری برای آن چه می کند و چرا باید آن را خریداری کنید. از سوی دیگر، یک استراتژی ارتباطی بازاریابی یکپارچه، پیام های سازگار و مرتبط را در زمینه های لمسی تضمین می کند تا از رقابت ها متمایز شود و مشتریان را جذب و حفظ کند. در این دوره، مربی دینا شاپیرو چگونگی شناسایی و غلبه بر موانع ادغام را پوشش می دهد؛ نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT برای تمایز از رقبا؛ نحوه استفاده از داستان سرایی نام تجاری برای ادغام استراتژی بازاریابی خود؛ و چگونه می توانید بینش های مشتری را برای ادغام در میان نقاط لمسی پرداخت شده به دست آورده و اندازه گیری و بهینه سازی کنید.
پیوستن به دینا به عنوان او نمونه هایی را به اشتراک می گذارد و ابزارهایی که باید یک استراتژی ارتباطی بازاریابی یکپارچه بنویسید که به شما کمک می کند تا مشتریان را درگیر کنید، نام تجاری خود را ایجاد کنید و همکاری تیم داخلی را بهبود بخشید.
عنوان اصلی : Integrated Marketing Communications Strategies
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ارتباطات بازاریابی یکپارچه چیست؟
1. شناسایی و غلبه بر موانع:
شناسایی چالش های ادغام بازاریابی
غلبه بر موانع ادغام بازاریابی
مثال: غلبه بر موانع ادغام
2. می دانم رقابت شما:
مجموعه رقابتی خود را تعریف و متمایز کنید
تبدیل SWOT به تجزیه و تحلیل فرصت
مثال: شناسایی فرصت های بازار
3. استراتژی و مارک خود را تنظیم کنید:
ادغام با نام تجاری خود شروع می شود
جذاب مشتریان با داستان سرایی نام تجاری یکپارچه
Storytelling نام تجاری در عمل
4. اهرم بینش مشتری:
Omnichannel vs. بازاریابی یکپارچه
کمک به نام تجاری خود با مشتریان ارتباط برقرار کنید
مثال: پرداخت شده، متعلق به، ادغام به دست آمده
5. اندازه گیری و بهینه سازی:
اندازه گیری با KPI یکپارچه
بهینه سازی با داشبورد عملکرد
مثال: KPI یکپارچه
نتیجه گیری:
IMC یک فرآیند مداوم است
Integrated Marketing Communications Strategies
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.