در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید چگونه به محیط طبیعی به نظر می رسد در موتور Unreal Engine 5 با استفاده از تکنیک های صنعت تا به امروز. در این کارگاه 4 ساعته، فیل اشتولتز، هنرمند ارشد محیط زیست که در صنعت ویدئویی کار می کند، راهنمایی ها و تکنیک های خود را برای ایجاد یک صحنه قلعه قرون وسطایی فتوشاپ نشان می دهد.
فصل های این کارگاه جزئیات خط لوله ایجاد محیط زیست. با استفاده از طیف گسترده ای از نرم افزار علاوه بر غیر واقعی، از جمله مایا، Zbrush، نقاش ماده، و Megascans، فیل ها بینندگان از طریق فرایند تفکر کامل خود را به عنوان او نشان می دهد چندین روش مختلف محیط زیست. به دنبال جلوگیری از مسدود کردن یک صحنه به ساختمان جهانی، با استفاده از طرح ها برای برنامه ریزی همه چیز، و صحنه های روشنایی با استفاده از سیستم نورپردازی جدید Unreal، Lumen.
فایل های پروژه موجود با این کارگاه شامل فایل مایا فیل، فایل های Zbrush، Pureref هیئت مدیره ، مفهوم فتوشاپ و فایل صحنه غیر واقعی خود (به استثنای دارایی های خریداری شده از Megascans).
عنوان اصلی : CREATING A MEDIEVAL CASTLE IN UNREAL ENGINE 5
سرفصل های دوره :
01 منابع
02 تکنیک های مسدود کردن محیط زیست
03 نکات ساختمانی جهان و ترفندها - قسمت 1
04 نکات ساختمانی جهان و ترفندها - قسمت 2
05 مواد مخلوط
06 مجسمه سازی در zbrush
07 روشنایی - قسمت 1
08 Lighting - قسمت 2
Creating A Medieval Castle in Unreal Engine 5
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.