در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
الگوهای طراحی در JavaScript OOP UML برای پروژه های مصاحبه معماری نرم افزار با استفاده از الگوهای طراحی JavaScript GOF
عنوان اصلی : Design Patterns In JavaScript OOP for Projects , Interviews
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ارجاع الگوهای طراحی نرم افزار
الگوهای طراحی:
تاریخچه الگوهای طراحی
توصیف الگوهای طراحی
کاتالوگ الگوهای طراحی
طبقه بندی الگوهای طراحی
مسابقه - معرفی الگوهای طراحی
الگوهای طراحی خلاقیت:
الگوی طراحی کارخانه انتزاعی
مسابقه - کارخانه انتزاعی
مشکل طراحی - 1
الگوی طراحی سازنده
الگوی طراحی سازنده در جاوا اسکریپت
مسابقه - سازنده
مشکل طراحی - 2
الگوی طراحی روش کارخانه
الگوی طراحی روش کارخانه در جاوا اسکریپت
مسابقه - روش کارخانه
مشکل طراحی - 3
الگوی طراحی نمونه اولیه
مسابقه - نمونه اولیه
مشکل طراحی - 4
الگوی طراحی Singleton
مسابقه - Singleton
مشکل طراحی - 5
مسابقه در مورد الگوهای خلاق
منبع الگوهای خلاق
بررسی شما مهم است!
الگوهای ساختاری:
آداپتور
توضیح منبع ساختار آداپتور
مسابقه - آداپتور
مشکل طراحی - 6
پل
توضیح منبع ساختار پل
مسابقه - پل
مشکل طراحی - 7
کامپوزیت
توضیح منبع ساختار کامپوزیت
مسابقه - کامپوزیت
مشکل طراحی - 8
دکوراتور
مسابقه - دکوراتور
مشکل طراحی - 9
نمای
توضیح منبع ساختار نمای
مسابقه - نمای
مشکل طراحی - 10
وزن پرواز
مسابقه - وزن پرواز
مشکل طراحی - 11
پروکسی
توضیح منبع ساختار پروکسی
مسابقه - پروکسی
مشکل طراحی - 12
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 2
منبع الگوهای ساختاری
الگوهای رفتاری:
زنجیره ای مسئولیت
توضیحات زنجیره ای از منبع ساختار مسئولیت
مسابقه - زنجیره ای مسئولیت
مشکل طراحی - 13
فرمان
توضیح منبع ساختار فرمان
مسابقه - فرمان
مشکل طراحی - 14
مترجم
توضیح منبع ساختار مترجم
مسابقه - مترجم
iterator
مسابقه - تکرار
واسطه
مسابقه - واسطه
مشکل طراحی - 17
یادداشت
مسابقه - یادداشت
مشکل طراحی - 18
ناظر
مسابقه - Observer
مشکل طراحی - 19
حالت
مسابقه - ایالت
استراتژی
توضیح منبع ساختار استراتژی
مسابقه - استراتژی
مشکل طراحی - 21
روش الگوی
توضیح منبع ساختار روش الگوی
مسابقه - روش الگوی
مشکل طراحی - 22
بازدید کننده
مسابقه - بازدید کننده
مشکل طراحی - 23
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 2
منبع الگوهای رفتاری
مطالعه موردی Sysman - محصول مدیریت سیستم:
مقدمه
الزامات
طراحی
مشکلات طراحی 1-4
مشکلات طراحی 9-12
مشکلات طراحی 13-16
مشکلات طراحی 17-20
مشکلات طراحی 21-23
سخنرانی جایزه:
دوره توصیه شده و در دوره های دیگر من
Design Patterns In JavaScript OOP for Projects , Interviews
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
الگوهای طراحی در جاوا OOP برای پروژه ها و معماری Java
الگوهای طراحی در C ++ OOP UML برای پروژه ها و معماری
برنامه نویسی شی گرا در زبان C#
JavaScript پیشرفته برای پروژه ها و موفق شدن در مصاحبه های شغلی
Java OOP : برنامه نویسی شی گرا برای پروژه های جاوا
Makefile و GNU برای پروژه های C/C ++ در سیستم های لینوکس
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار
مبانی C# برای مبتدیان : کدنویسی سی شارپ در و دات نت
PHP OOP: برنامه نویسی شی گرا برای پروژه های PHP
برنامه نویسی پیشرفته جاوا ، چند رشته ای برای پروژه های جاوا