در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این دوره به شما می آموزد که چگونه استراتژی محتوا UX را برای سازمان خود با روش های اثبات شده و تکنیک ها تعریف کنید، به شما اطمینان می دهد تا فعالیت های روزمره یک استراتژیست محتوای UX را به دست آورید.
آنچه شما
آیا شما در رسیدن به مشتریان هدف خود مبارزه می کنید؟ در این دوره، استراتژی محتوای UX، شما یاد خواهید گرفت که یک استراتژی محتوای UX برای سازمان خود ایجاد کنید. اول، شما طرح استراتژی محتوا را بررسی خواهید کرد. بعد، شما کشف کنید که چگونه تحقیقات کمی و کیفی بازار را انجام دهید. سپس، شما خواهید دید که چگونه شخصیت ها را ایجاد کنید، ذینفعان خود را به دست آورید و گردش کار و راهنماهای موثر را توسعه دهید. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه روند را ارزیابی کنید. هنگامی که شما با این دوره به پایان رسید، مهارت و دانش استراتژی محتوای UX مورد نیاز برای تعریف استراتژی محتوای UX برای سازمان خود را دارید.
عنوان اصلی : UX Content Strategy
سرفصل های دوره :
بررسی اجمالی دوره
نیاز به استراتژی محتوای UX
بررسی اجمالی استراتژی محتوا
برنامه استراتژی محتوا توضیح داده شد
طرح استراتژی محتوای UX خود را بسازید
راهبردهای اجرای موفق
خلاصه
دلایلی که تحقیقات کاربر مهم است
مبانی تجزیه و تحلیل داده ها
تحقیقات کمی
انواع سوالات
تحقیق کیفی
خلاصه ماژول
مهم بزرگ درباره پرسونا چیست؟
همه چیز درباره همدلی است
عناصر و نسخه نمایشی نقشه های همدلی
شخصیت - مبانی
عناصر یک پرسونا
نسخه ی نمایشی - خلق شخصیت و خلاصه ماژول
امتیازدهی به سهامداران
تجزیه و تحلیل سهامداران را انجام دهید
تحلیل عمیق ذینفعان
امتیازدهی سهامداران همه چیز را در کنار هم قرار می دهد
تعریف راهنمای UX
استراتژی محتوای UX
نمونه سازی و آزمایش UX
گردش کار محتوای UX
مدل ارزیابی و اعتبارسنجی
چک لیست ارزیابی
UX Content Strategy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.