در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با سی شارپ یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Unit Testing for C# Developers
1. شروع به کار:
1. تست خودکار چیست؟
2. مزایای تست خودکار
3. انواع آزمون ها
4. هرم تست
5. ابزار
6. کد منبع
7. نوشتن اولین آزمون واحد
8. تست تمام تست های اجرایی
9. بازسازی با اعتماد
10. استفاده از NUnit در ویژوال استودیو
11. توسعه تست محور چیست
12. ساختار دوره
13. خلاصه
14. پرسیدن سوال
2. مبانی تست واحد:
1. معرفی
2. ویژگی های آزمون های واحد خوب
3. چه چیزی را تست کنیم و چه چیزی را تست نکنیم
4. نامگذاری و سازماندهی آزمونها
5. معرفی رایدر
6. نوشتن یک آزمون واحد ساده
7. تست جعبه سیاه
8. راه اندازی و پاره کردن
9. آزمون های پارامتری
10. نادیده گرفتن تست ها
11. نوشتن تست های قابل اعتماد
12. توسعه دهندگانی که تست نمی نویسند
13. خلاصه
3. تکنیک های تست واحد هسته:
1. معرفی
2. تست رشته ها
3. تست آرایه ها و مجموعه ها
4. آزمایش نوع بازگشت روش ها
5. روش های آزمایشی باطل
6. روش های آزمایشی که استثنائات را ایجاد می کنند
7. روش های آزمایشی که یک رویداد را افزایش می دهند
8. آزمایش روش های خصوصی
9. پوشش کد
10. تست در دنیای واقعی
11. خلاصه
4. تمرینات:
1. 19- تمرین- FizzBuzz
2. 20- راه حل- FizzBuzz
3. Exercise- DemeritPointsCalculator
4. Solution-DemeritPointsCalculator
5. تمرین- پشته
6. راه حل- پشته
5. شکستن وابستگی های خارجی:
1. معرفی
2. کد آزاد و قابل آزمایش
3. Refactoring Towards Loosely-Coupled Design
4. تزریق وابستگی از طریق پارامترهای روش
5. تزریق وابستگی از طریق Properties
6. تزریق وابستگی از طریق سازنده
7. چارچوب های تزریق وابستگی
8. چارچوب های تمسخر آمیز
9. ایجاد اشیاء ساختگی با استفاده از Moq
10. تست تعامل مبتنی بر دولت در مقابل
11. آزمایش تعامل بین دو شی
12. تا آنجا که ممکن است جعلی
13. نمونه ای از سوء استفاده ساختگی
14. چه کسی باید تست بنویسد
6. تمرینات:
1. Exercise- VideoService
2. Refactoring
3. آزمایش
4. Exercise- InstallerHelper
5. Refactoring InstallerHelper
6. تست InstallerHelper
7. Exercise- EmployeeHelper
8. Refactoring EmployeeController
9. تست EmployeeController
7. Project- Testing BookingHelper:
1. معرفی
2. موارد تست
3. استخراج مخزن IBooking
4. نوشتن آزمون اول
5. Refactoring
6. نوشتن تست دوم
7. رفع اشکال
8. نوشتن تست های تکمیلی
8. Project- HouseKeeperHelper:
1. معرفی
2. Refactoring برای آزمایش پذیری
3. رفع یک مشکل طراحی
4. یک راه حل جایگزین
5. نوشتن اولین تست تعامل
6. تمیز نگه داشتن تست ها
7. تست یک روش نامیده نمی شود
8. تست تعاملی دیگر
9. استخراج روش های کمکی
10. استثنائات تست
11. کوپن به دوره های دیگر من
Unit Testing for C# Developers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.