در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم ریگ بندی کاراکترهای مورد استفاده در یک بازی را بوسیله نرم افزار مایا یاد گرفته و همراه با مدرس دوره تجربه و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Game Character Rigging Fundamentals
بررسی اجمالی دوره
تنظیم صحنه
تبدیل شیء ادامه دارد
استفاده از لایه ها
هدف شخصیت
درباره سلسله مراتب مشترک
شروع با ستون فقرات
راه اندازی برای بازوی IK
ساق و پای معکوس
تمام مفاصل انگشتان
آینه به نام مفاصل
فیس را نهایی کنید
درباره کنترلرها
کنترلرها - پاها تا ستون فقرات
کنترلرها - بازوها
کنترلرها - سر و ریش
کنترل کننده های محدودیت والدین
IK های بازو و پا
محدودیت های بردار قطب
کنترل بازو و پا
کنترل چشم و محدودیت هدف
والدین کنترل کننده فیزیکی
نهایی و پاکسازی
مقدمه ای بر چسباندن پوست های صاف
مقدمه ای بر نقاشی وزنه های پوست
مقید کردن شخصیت شما
ویرایشگر مؤلفه قسمت 1
ویرایشگر مؤلفه قسمت 2
شروع با بازو
حرکت به سمت پائین
نیم تنه قسمت 1
نیم تنه قسمت 2
باز کردن ریش
سر و دهان
اضافه کردن حرکت مو
شروع تنظیم کلیدهای هدایت شده
کلیدهای در حال چشمک زدن
کلیدهای کنترل شده با گرفتن انگشت قسمت 1
Finger Grip Driven Keys قسمت 2
وزنه های پوست دست
رول پا معکوس
صحنه را برای انیمیشن نهایی کنید
Game Character Rigging Fundamentals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.