در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با فرآیندهای FBX آشنا شده و یاد می گیرید که چطور آن ها را در فرآیند انتقال از بلندر به یونیتی انجام دهید.
عنوان اصلی : FBX Workflows for Blender to Unity
بررسی اجمالی دوره
استفاده از مداد گریس برای علامت گذاری پروژه
صادر کردن مرجع مقیاس از Unity به Blender
اضافه کردن یک کاراکتر Posed FBX در بلندر
واردات بسته های Unity
مسدود کردن در مدل صندلی
نقاشی جزئیات اضافی در نقشه Diffuse
تست بافت های جدید در داخل یونیتی
افزودن نقشه های فلزی و ناهمواری با استفاده از رنگ بافت
تطبیق کانال های رنگی با سایه زن HDRP Unity با استفاده از Compositor در Blender
اضافه کردن جزئیات به صندلی با اریب
ادامه جزئیات مدل سازی با Bevels و Loop cuts
افزودن یک بافت رنگ پایه با استفاده از رنگ بافت در بلندر
علامت گذاری درزها برای باز کردن بسته بندی UV (قسمت 2)
علامت گذاری درز برای بسته بندی UV (قسمت 1)
نقاشی یک نقشه ارتفاع برای استفاده به عنوان یک نقشه معمولی
ساخت چراغ با مواد تابشی
ساخت یک پوسته بیرونی ساده برای وسیله نقلیه
استفاده از Loop Selections و Bevels برای ایجاد یک قاب برای خودرو
جدا کردن بخشی از مدل برای ساخت درب
مدل سازی بازوهای انعطاف پذیر وسیله نقلیه
اضافه کردن یک ماده شیشه ای و مشاهده آن در Eevee Renderer
مدل سازی موتورها
تست وسیله نقلیه به روز شده در یونیتی
پل زدن حلقه ها و چرخاندن نرمال ها برای ایجاد فضای داخلی جامد
شروع آرماتور با استخوان های سفت و سخت
ساخت Pose Library در Blender
انیماتور کنترلر در یونیتی
استفاده از وزنه های خودکار برای تخصیص استخوان های انعطاف پذیر به آرماتور
ساخت استخوان های قابل تغییر شکل
FBX Workflows Blender Unity
افزودن حرکات مورب به کتابخانه پوز
تنظیم Physics و اضافه کردن Movement Script در Unity
والد کردن اشیاء صلب به آرماتور
ایجاد یک جدول زمانی انیمیشن از کتابخانه پوز
FBX Workflows for Blender to Unity
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.