در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Create an Animated Character in Blender 2.9
1. ویدیوی تبلیغاتی دوره
2. مقدمه
3. واردات تصاویر مرجع
4. شروع Loop Mask
5. تکمیل Loop Mask
6. کشیدن چهره به صورت سه بعدی
7. تنظیم صورت و افزودن چشم ها
8. اکسترود کردن پیشانی و بالای سر
9. ایجاد پشت و کنار سر
10. اکسترود کردن گردن
11. ایجاد گوش
12. ایجاد دهان درونی
13. تنظیم لب و بیرون آوردن زبان
14. آغاز لثه
15. مدل سازی دندان های بالا
16. تمام کردن دندان ها
17. اکسترود کردن تنه
18. مدل سازی پاها
19. ایجاد بازوها
20. ایجاد یک انگشت
21. اکسترود کردن دست
22. اتصال انگشت شست
23. اکسترود کردن پا
24. پایان دادن به پاها
25. ایجاد پیراهن
26. مدل سازی شورت
27. شروع کفش
28. ادامه کفش
29. تمام کردن کفش
30. ایجاد بند کفش
31. مجسمه سازی جوراب
32. آماده سازی مدل برای نقشه برداری UV
33. UV نقشه برداری از پیراهن
34. UV Mapping the Clothes
35. UV نقشه برداری از پاها و بازوها
36. UV Mapping the Head
37. سازماندهی نقشه UV
38. UV نقشه برداری چشم و دندان
39. ایجاد مواد
40. شروع نقشه رنگی
41. کار بر روی نقشه رنگی
42. ایجاد یک نقشه معمولی در Krita
43. بافت چشم
44. شروع به رنگ آمیزی بافت
45. رنگ آمیزی بافت جزئیات پوست
46. نقاشی کک و مک
47. رنگ آمیزی راه راه پیراهن
48. شروع موی شخصیت
49. بافت مو
50. کوتاه کردن و شانه کردن مو
51. ایجاد ابرو
52. قرار دادن مفاصل دکل
53. تنظیم مفاصل انگشتان
54. قرار دادن مفاصل صورت
55. ادامه مفاصل صورت
56. مدل سازی پلک ها
57. مرتب كردن مفاصل پلك ها
58. تکمیل MetaRig
59. تنظیم تراز دکل
60. Rig Layers and Control Objects
61. اصلاح اشیاء کنترل
62. اتصال شخصیت به ریگ
63. تربیت چشم، مو و دندان
64. تنظیم وزن کاراکتر
65. تعیین وزنه به ساق پا
66. تمام کردن وزنه های پا
67. تنظیم وزنه های بالاتنه
68. تعیین وزن برای انگشتان
69. تعیین وزنه برای بازو
70. تنظیم وزن های صورت
71. ایجاد یک کلید شکل برای پلک زدن چشم
72. تست دکل و تنظیم وزن
73. تنظیم رابط برای انیمیشن
74. شروع پوزهای تماس
75. ادامه مواضع تماس
76. موقعیت های تماس بیشتر
77. فراز و نشیب و کاشت پا
78. کار روی پا
79. بازوها، انگشتان، شانه ها و سر
80. متحرک سازی موج
81. ایجاد FaceCam و چشمک زدن
82. شروع انیمیشن Lip Sync
83. با انیمیشن Lip Sync ادامه دهید
84. ایجاد یک رندر آزمایشی
85. انجام تنظیمات نهایی
86. استفاده از ویرایشگر نمودار
87. رفع وزنه شورت
88. اضافه کردن موسیقی و صدا FX
89. رندر کردن انیمیشن نهایی
90. نتیجه گیری
Create an Animated Character in Blender 2.9
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
فیلم یادگیری کامل UV Mapping در Blender
ایجاد صحنه های مورد نظرتان با Blender و Substance Painter
Create a Classic Speedster with Blender
یک شخصیت متحرک را در Blender 2.9 ایجاد کنید
یک اتاق سبک ویکتوریایی را با Blender and Substance Painter بسازید
Blender Strategies for Modeling and Texturing
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
آموزش جامع UV Mapping در نرم افزار Blender
موتور سیکلت کاپیتان آمریکا را با Blender بسازید
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9