در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش ساخت افکت های صوتی موزیک سازی برای بازی ها

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

بازی های کنسول ، موبایل و کامپیوتری نیاز به افکت های صوتی ، موزیک و دیگر صداهای محیطی دارند. در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور به عنوان یک فرد فعال در زمینه نرم افزارهای صوتی می توانید نیازهای صوتی یک بازی را بسازید. 

عنوان اصلی : Creating Game Audio Explained®

سرفصل ها :


معرفی :
در این ویدیو، گری به معرفی صدای بازی و تفاوت آن با سایر رسانه های جدید با رویکرد پویا می پردازد.
بررسی اجمالی صداهای بازی:
گری انواع مختلفی از صداها را که در یک بازی پیدا خواهید کرد، بررسی می کند.
طراحی صدای پس زمینه محیطی:
این ویدیو به شما توضیح می دهد که چگونه صدای پس زمینه محیط بازی را طراحی کنید.
حلقه های پس زمینه بدون درز:
پس‌زمینه‌های حلقه‌ای صوتی در بازی بسیار رایج هستند، گری به شما نشان می‌دهد که چگونه با صداهای پس‌زمینه‌تان حلقه‌ای بدون درز ایجاد کنید.
طراحی پس زمینه موسیقی:
این ویدیو به نحوه طراحی بیشتر صداهای پس زمینه موسیقی می پردازد.
ایجاد لایه بندی عمودی:
در اینجا، گری بررسی می کند که چگونه می توانید صداهایی را از رویکرد موسیقی عمودی با تنظیم خود ایجاد کنید.
طراحی جلوه های صوتی منحصر به فرد:
این ویدیو به نحوه طراحی صداهای دیگر بازی مانند شلیک گلوله نگاهی می‌اندازد.
رابط کاربری و صداهای دستاورد:
گری نحوه طراحی رابط کاربری و برنده شدن یا از دست دادن صداهای دستاورد را برای بازی خود بررسی می کند.
موتورهای بازی:
گری به سرعت موتورهای بازی مختلف موجود و نحوه استفاده از آنها را بررسی می کند.
نصب Wwise:
در اینجا، گری نگاهی به نحوه نصب Wwise، ابزار میان‌افزار صوتی می‌اندازد.
ایجاد واحدهای کاری:
گری به ایجاد واحدهای کاری در Wwise می پردازد.
تصادفی سازی صداها:
گری به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از ظرف تصادفی، مجموعه ای از صداها را در Wwise تصادفی کنید.
طراحی صداهای متوالی:
ویدیوی او به شما نشان می دهد که چگونه صدای خود را با ظرف Sequence در Wwise ترتیب بندی کنید.
ایجاد رویدادهای Wwise:
در این ویدیو، گری رویدادهای Wwise را ایجاد می‌کند و موارد پخش را برای کانتینرهای مختلف پروژه Wwise اضافه می‌کند.
استفاده از ظروف ترکیبی برای انتقال:
گری نشان می دهد که چگونه می توانید یک آهنگ مخلوط کن ایجاد کنید، و سپس با این Blend Container بین دو آهنگ یکپارچه ترکیب کنید.
استفاده از سلسله مراتب موسیقی تعاملی - Pt. 1:
در اینجا، گری به شما نشان می‌دهد که Wwise چقدر می‌تواند با سرعت و زمان داده‌های تعبیه‌شده قدرتمند باشد.
استفاده از سلسله مراتب موسیقی تعاملی - Pt. 2:
این ویدیو از جایی که قسمت 1 متوقف شد ادامه می‌یابد و به شما نشان می‌دهد که چگونه یک ترتیب عمودی مسیر را تنظیم کنید.
استفاده از سوئیچ ها و گروه سوئیچ:
در اینجا، گری به بررسی Switch Groups و Switches و چگونگی استفاده از آنها برای جابه‌جایی بین دارایی‌های صوتی در حال پرواز در یک بازی می‌پردازد.
تست با صدابردار:
یاد بگیرید که چگونه ابزار Soundcaster را آزمایش کنید و چگونه می توان از آن به عنوان یک ابزار نمونه اولیه برای آزمایش همه صداهای خود در بازی استفاده کرد.
صادر کردن صداها:
در این ویدیو، گری نحوه صادرات موسیقی به پلتفرم‌های مختلف مانند ویندوز و iOS را بررسی می‌کند که سپس می‌توان آن را به طراح بازی تحویل داد.

نمایش سرفصل های انگلیسی

Creating Game Audio Explained®