وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender

سرفصل های دوره

با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور مدل سازی ، حجاری و یا همان Sculpting دارایی های گرافیکی یک بازی را در نرم افزار ZBrush انجام دهید.

عنوان اصلی : Sculpting a Game Asset in Blender

سرفصل ها :


معرفی
خوش آمدی
آنچه شما باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. مدل سازی چکش
در حال بارگذاری تصویر پس زمینه
مدل سازی سر چکش
مدل سازی دسته
مدل سازی لوازم جانبی
اتمام چکش
2. UV Mapping The Hammer
نقشه برداری UV سر چکش
نقشه برداری UV دسته
نقشه برداری UV لوازم جانبی
اتمام نقشه UV
سازماندهی و آزمایش نقشه UV
3. مجسمه سازی جزئیات
ایجاد یک نسخه high-poly
اصلاح کننده چند رزولوشن
برس مجسمه سازی
برس ماسک
ابزار لنگر
ایجاد جزئیات دقیق
4. پخت و استفاده از بافت
آماده سازی برای پخت نقشه های بافت
پخت نقشه های انسداد طبیعی و محیطی (AO).
واردات و تست در یونیتی
نتیجه
نتیجه گیری و مراحل بعدی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Sculpting a Game Asset in Blender

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY11324
حجم: 442 مگابایت
مدت زمان: 102 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender 1
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender 2
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender 3
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender 4
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender 5
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید