در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم با نرم افزار مایا 2015 آشنا شده و یاد می گیرید که چطور از همه امکانات و ابزارهای آن در پروژه های واقعی استفاده کنید.
عنوان اصلی : Maya 2015 Essential Training
معرفی
خوش آمدی
سیستم مورد نیاز
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار در مایا 2015
نمای کلی رابط کاربری مایا
کار با فایل ها و پروژه های مایا
پیکربندی درگاه های دید
سفارشی کردن رابط
جهت یابی
استفاده از هات باکس و منوهای علامت گذاری
انتخاب اشیا
با استفاده از ابزار Move
چرخش و پوسته پوسته شدن
دستکاری محورها
درک کانال باکس
کار با ویرایشگر ویژگی
با استفاده از ابزار Grease Pencil
2. سازماندهی صحنه های مایا
کار با Outliner
ایجاد سلسله مراتب
گروه بندی اشیاء
استفاده از گروه ها به عنوان محور
درک هایپرگراف
پنهان کردن و نشان دادن اشیا
ایجاد لایه ها
کار با ماسک های انتخابی
3. ایجاد مدل های چند ضلعی
تفاوت بین NURBS و polys
ایجاد اشیاء چند ضلعی
انتخاب اجزای چند ضلعی
با استفاده از انتخاب نرم و بازتاب
با استفاده از ابزار Sculpt
دستورات Combine و Separate
ابزارهای بولی
کار با سطوح فرعی
4. ویرایش مش ها
با استفاده از جعبه ابزار مدلسازی
استفاده از ابزار اکسترود
اکسترود در طول یک مسیر
با استفاده از ابزار Polygon Bridge
با استفاده از ابزارهای مخروطی
ادغام رئوس و لبه ها
صورت های کوبنده و گوه زده
صاف کردن مدل ها و اضافه کردن جزئیات
مدیریت تاریخچه شی
5. مش های تصفیه
کار با حلقه های لبه
استفاده از Edge Flow برای صاف کردن هندسه
جهت دهی مجدد هندسه با استفاده از Spin Edge
طراحی جزئیات با ابزار Connect
انعکاس هندسه
مدل سازی با تغییر شکل دهنده های غیر خطی
مدل سازی با توری
6. تکنیک های مدل سازی NURBS
معرفی مدلسازی و ویرایش NURBS
NURBS اولیه
با استفاده از ابزار منحنی NURBS
با استفاده از NURBS Revolve
با استفاده از NURBS Loft
استفاده از NURBS Extrude
با استفاده از NURBS Planar
7. پالایش مدل های NURBS
استفاده از ایزوپارم ها برای پالایش سطوح NURBS
استخراج منحنی های NURBS از سطوح
باز و بسته کردن منحنی ها و سطوح
ایجاد منحنی روی سطح
طرح منحنی بر روی سطوح
پیرایش سطوح NURBS
استفاده از فیله برای اتصال سطوح
تبدیل NURBS به چند ضلعی
8. ایجاد مواد
مروری بر رندرهای مایا
درک اصول اولیه مواد
ایجاد و اعمال نقشه ها
استفاده از بیت مپ به عنوان بافت
کار با پنجره Hypershade
با استفاده از متریال Ramp
با استفاده از جابجایی و نگاشت برآمدگی
مواد پرتو ذهنی
9. استفاده از بافت
نگاشت بافت در مواد
طرح ریزی بافت روی سطوح
اعمال چندین متریال بر روی اجسام چند ضلعی
استفاده از نقشه UV
با استفاده از ویرایشگر بافت UV
10. رندر در مایا
منوی تنظیمات رندر
چراغ ها و انواع روشنایی در مایا
ایجاد سایه ها
آشنایی با اصول اولیه دوربین ها
افزودن عمق میدان
استفاده از Motion Blur
بازتاب ها و انکسارهای ردیابی پرتو
استفاده از Final Gather برای سایه های ملایم تر
رندر به فیلم های موجود با استفاده از صفحات تصویر
تطبیق نور و سایه با تصاویر
ایجاد نورپردازی مبتنی بر تصویر
رندر دسته ای
11. انیمیشن در مایا
درک رابط انیمیشن
متحرک سازی اشیا با استفاده از کلید تنظیم
تغییر کلیدها در Graph Editor
تغییر کلیدها در برگه دوپ
ایجاد کلیدهای شکست
متحرک سازی اشیاء در امتداد مسیرهای اسپلاین
انیمیشن Ghosting
پخش انیمیشن با استفاده از Playblast
متحرک سازی با محدودیت ها
ایجاد چرخه های انیمیشن
اضافه کردن صدا به انیمیشن ها
نتیجه
مراحل بعدی
Maya 2015 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
فیلم یادگیری کامل مایا و آرنولد
آموزش ضروری پاورپوینت 2021 (دفتر 2021 / LTSC)
آموزش ایجاد کردن حرکاتی نرم در انیمیشن ها
آموزش جامع SketchUp 2013
آموزش رندر با استفاده از امکانات Cycles در نرم افزار Blender
آموزش طراحی و مدل سازی داخلی یک منزل مسکونی با 3Ds Max و V-Ray
آموزش ساخت کاراکترهای انیمیشنی در After Effects
آموزش رندر و نورپردازی فضای خارجی در Maya با موتور رندر Arnold
دوره هفتگی Rigging و انیمیشن سازی سه بعدی با Maya
آموزش ساخت کاراکتر های انیمیشنی در 3ds Max