در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با پایتون 3 یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Python 3 - Object Oriented Programming
1. معرفی
2. برنامه نویسی شی گرا چیست؟
3. اشیا و کلاس ها چیست؟ چگونه یک شی و کلاس ساده ایجاد کنیم؟
4. ایجاد اولین روش - "خود" چیست؟
5. __init__ - ارسال آرگومان ها به کلاس برای مقداردهی اولیه
6. تمرین: موشک هایی ایجاد کنید که می توانند به سمت بالا حرکت کنند
7. رشته سند - docstring
8. __str__ - روش dunder که متن شی را نشان می دهد
9. تمرین: سازماندهی بیش از یک کلاس - تخته موشک
10. __getitem__، __setitem__ - تنظیم و دریافت مقادیر با استفاده از روشهای dunder
11. تمرین: شمارش فاصله بین موشک ها
12. آیا درک ریاضیاتی که در سخنرانی گذشته استفاده شد مهم است؟
13. روش های استاتیک
14. تنظیم نوع برای متغیرها با استفاده از حاشیه نویسی - پسوند Pyright
15. __لن__
16. متغیرهای کلاس / استاتیک - ایجاد USER با شناسه های منحصر به فرد
17. ورزش: حساب بانکی - برداشت / سپرده پول
18. چگونه مقادیر برگشتی از متدها را به درستی مدیریت کنیم؟
19. وراثت و غلبه بر روش - super()
20. تمرین: ارث بر مثال عملی - نتیجه
21. تمرین: بازی با مکعب، مربع و مستطیل
22. ارث در مقابل ارتباط - چه زمانی از کدام استفاده کنیم؟
Python 3 - Object Oriented Programming
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.