در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تجسم یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Envisioning Outcomes
بررسی اجمالی دوره
جدول زمانی برای پیش بینی نتایج
محدوده بندی فضای مشکل
اولویت بندی فضای مشکل
تحقیق در مورد 4 P
تجزیه و تحلیل بازار و روند مشتری
آنچه در مورد نتیجه و سهامداران می دانیم
اعتبارسنجی مشکل با ذینفعان
ارزیابی فرضیه های فرصت
همراستایی ماموریت، چشم انداز و استراتژی محصول با ماموریت، چشم انداز و استراتژی سازمانی
گام هایی برای اطمینان از موفقیت در نتیجه
ایجاد یک زنجیره مصرف محصول، خدمات یا تجربه
ایجاد یک پیش نویس تجربه مختصر
طراحی بوم تجاری
Envisioning Outcomes
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.