در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره شما مخلوط کن را از مدل سازی تا ارائه
یاد می گیرید
عنوان اصلی : Complete Blender Guide for Beginners & Intermediate
سرفصل های دوره :
مقدمه:
04 - بررسی اجمالی رابط
05 - حالت ویرایش و مجموعه
مرجع تصویر:
06 - صحبت در مورد مرجع تصویر
مدل سازی کل اشیاء:
08 - پله های مدل سازی قسمت 1
09 - پله های مدل سازی قسمت 2
10 - مدل سازی یک جدول آسان
11 - مدل سازی یک کمد Asmall
12 - مدل سازی گلدان گل با استفاده از منحنی ها
13 - مدل سازی قرنیز P 1
16 - مدل سازی دارایی های دیگر
17 - مدل سازی یک اجاق گاز گل
18 - لوله های مدل سازی با استفاده از منحنی های P 1
19 - مدل سازی لوله P 2
22 - کتاب مدل سازی و جام
23 - قفسه کتاب مدل سازی
24 - مدل سازی یک جدول
25 - مدل سازی بشکه
26 - مدل سازی سایر دارایی های خنک
27 - پنجره مدل سازی و پرده
28 - مدل سازی دارایی های رس با استفاده از منحنی و پیچ
29 - علامت گذاری دارایی و استفاده از کتابخانه دارایی
30 - دارایی ها را به صحنه خود بکشید و رها کنید
31 - صندلی و میز مدل سازی
32 - مدل سازی تخته های چوبی و Spotligh
33 - توضیح نقطه محوری تبدیل
34 - مدل سازی چاه
کتابخانه دارایی:
35 - صحنه را با کتابخانه دارایی ها پر کنید و آجرها را ایجاد کنید
بافت ، نقاشی بافت ، نقشه برداری UV و UV Undrapping:
36 - بافت UV در حال باز کردن دیوارها
37- رفع N-Gons & UV Unwrapping-
38 - ایجاد مواد و قرار دادن آنها در مجموعه کتابخانه دارایی ها
39 - اطلاعات بیشتر در مورد کتابخانه دارایی ، مارک درز و UV Unwrapping
40 - توضیح UV Uwrapping عمیقاً
41 - چگونه می توان چاه را UV کرد
مواد را ایجاد کنید و آرم را به شما اضافه کنید:
42 - نحوه ایجاد مواد آب در سایه بان
43 - نحوه ایجاد مواد هوشمند
44 - نحوه اضافه کردن آرم یا تصویر خود بر روی یک سطح
با روشنایی شروع کنید:
45 - با روشنایی شروع کنید
46 - نور و نقطه نور نقطه
47 - نحوه ایجاد مواد شیشه ای و انتشار
48 - برای روشن کردن صحنه از چراغ های منطقه استفاده کنید
49 - چگونه می توان یک چراغ مطالعه را تغییر داد و از نور نقطه استفاده کرد
50 - از نور منطقه استفاده کنید و زیبایی بیشتری را به صحنه اضافه کنید
51 - چاه را با چراغ های نقطه ای روشن کنید
52 - ایجاد یک چراغ حجمی
سیستم ذرات:
53 - مدل سازی چمن ساده
54 - سیستم ذرات P 1
55 - سیستم ذرات P 2
hdri:
56 - نحوه استفاده از easy -hdri برای لژ صحنه ما
سیستم ذرات P2:
57 - اضافه کردن گل به سیستم ذرات
58 - نحوه استفاده از حالت snapp و لمس نهایی به سیستم ذرات
تنظیم و ارائه دوربین:
59 - Seting Seting & Render Setting & Take A Render (هنوز هم تصویر)
60 - توضیح سریع و دلسردی
61 - انیمیشن رندر
Complete Blender Guide for Beginners & Intermediate
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Modeling a Castle Game asset in Blender
Hand Painting & Animating game asset Coin in Blender 3.6
Blender : مدل سازی سه بعدی در بلندر
Modeling stylized Game Castle – Mastering Stylized Art
Hand-Paint Complete Guide / Combine Blender & Photoshop
Modelling and Animating a Car in Blender
Texturing & Cinematic Lighting and Compositing in Blender
Learn Modelling and Animating in Blender
Modeling a Castle Game asset in Blender
Learn Modelling and Animating in Blender