وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

گفتن داستان هایی دلنشین

سرفصل های دوره

چه چیزی داستان خوبی دارد؟ چرا بعضی از داستانها با ما می آیند، در حالی که دیگران به زودی آنها را فراموش می کنیم؟ در این دوره، کارآفرین برنده جایزه، نویسنده و فعال Elisa Camahort به شما اسرار را به یک داستان که می گوید، به شما می آموزد. این که آیا شما در حال تلاش برای بستن فروش، ارائه در یک کنفرانس یا صحبت با رسانه های رسانه ای، اصول ELISA، می تواند به شما کمک کند تا اهداف خود را با موفقیت انجام دهید. او اهمیت خاتمه دادن داستان خود را به مخاطبان خاص خود را پوشش می دهد، چگونگی دستیابی به نقاط صحبت کردن که از داستان شما می خواهید بگویید، چگونه می توان مصاحبه ها را حمایت کرد، بنابراین پیام های شما از طریق، و بیشتر می آیند. ELISA همچنین جنبه های تاکتیکی ارائه، از نحوه لباس به آنچه که باید با دستان خود را به مدیریت کنه های کلامی یا کلمات کلیچورانه انجام دهید، پوشش می دهد. در نهایت، او به شما نشان می دهد که چگونه موفقیت پیام های خود را اندازه گیری کنید و از آن برای بهبود پیام خود در آینده استفاده کنید.

عنوان اصلی : Telling Stories That Stick

سرفصل های دوره :

1. از نتیجه نهایی کار می کند:
معرفی
چه کسی با شما صحبت می کنید (و چرا این موضوع)؟
از آنها چه می خواهید؟
مخاطبان شما از شما چه می خواهند؟
Spotlight در خبرنگاران
تعریف نتیجه ایده آل
برگزاری فرصت ارزیابی فرصت
2. درک تفاوت بین ویژگی های در مقابل مزایا، و مشکلات در مقابل راه حل ها:
مشکلات درایو با توجه به تغییر
ویژگی ها جدول ها هستند
مزایا باعث توجیه درد تغییر می شود
راه حل: موقعیت Nirvana
یک کلمه در مورد حقیقت
مشکل، ویژگی، سود، راه حل کار راه حل
3. شناسایی و اولویت بندی پیام های کشیدن از طریق:
مقدمه ای بر پیام های پیمایش
Spoon تغذیه روایت، نه یک ورق مشخصات
تعداد ایده آل از پیام های کشیدن
4. Craft Talking Points که از پیام های خود را پشتیبانی می کند:
تفاوت بین پیام های پیمایش و صحبت کردن
Scrubbing زبان شما
صدای طبیعی پس از خراش
آن را بنویسید
پیام های کشیدن و صحبت کردن
5. مخاطبان خاص را ارزیابی کنید:
جایی که آنها در خط لوله فروش شما هستند
چگونه شما را در فلسفه و برنامه های آینده خود برای سرمایه گذاری قرار می دهید
مسابقه خبرنگار در مورد داستان گفته شده است
نگه داشتن آن درگیر شدن برای مخاطبان کنفرانس
6. نکات تاکتیکی برای ارائه:
چه چیزی نمی پوشید
چه چیزی را با دستان خود انجام دهید
Tics، آواز و غیره
تست تکنولوژی
چک لیست prepportunity PDF
7. برنامه ریزی برای هر دو سوال ایده آل و Q & A RUDE:
برنامه های خود را برای سوالات ایده آل و بی ادبانه برنامه ریزی کنید
برای دیگران صحبت نکنید، برای خودتان صحبت کنید
حدس بزنید، آنچه را که می دانید به اشتراک بگذارید
به آنچه که خواندید صحبت نکنید، دیده نشود، یا شنیده اید
"این یک سوال عالی است" و راه های دیگر برای کنترل زمان
اینجا چیزی نیست که بگویم
عبارات مفید تقلب ورق PDF
8. نحوه ماندن در پیام و محور به نکات صحبت کردن شما:
انجیل، نه تبدیل
رقص دایره
نقش داده ها
هنر گوش دادن و درخواست
9. اندازه گیری موفقیت:
ارتباطات
دسترسی و درآمد
آخرین کلمه: هنگامی که شکست موفقیت است
postopportunity postmortem برگه PDF

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 4853
حجم: 1081 مگابایت
مدت زمان: 58 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1400
گفتن داستان هایی دلنشین
گفتن داستان هایی دلنشین 1
گفتن داستان هایی دلنشین 2
گفتن داستان هایی دلنشین 3
گفتن داستان هایی دلنشین 4
گفتن داستان هایی دلنشین 5
گفتن داستان هایی دلنشین 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید