در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برای شروع کار با مدل سازی در مایا ، هر آنچه را که باید بدانید بیاموزید! ابزارهای اصلی مدل سازی را بیاموزید ، نحوه مدل سازی برای زیرمجموعه ، توپولوژی استاد ، با استفاده از مش رفتاری ، سفارش مجدد Vert ، با استفاده از تغییر شکل ها ، و ما به سادگی سطح را خراشیده ایم!
درباره مربی خود
مربی شما Henning Sanden ، یک دهه در مایا کار کرده است. در طول تجربه فیلم خود ، او با مایا در فیلم هایی مانند میثاق بیگانه ، دزدان دریایی کارائیب ، زهر ، اقیانوس آرام ریم: قیام ، بتمن - سوپرمن - و بسیاری دیگر کار کرده است! تکنیک های نشان داده شده در این سری مبتنی بر حرفه وی در فیلم است. پروژه دوربین عتیقه یک سریال 3 ساعته در زمان واقعی است که می توانید به راحتی در آن دنبال کنید. شما تکنیک های استاندارد صنعت را برای ساختن یک دوربین عتیقه با کیفیت بالا یاد خواهید گرفت ، و همه چیزهایی را که در این دوره آموخته اید ترکیب کنید. اگر علاقه مند به یادگیری مدل سازی در مایا هستید ، این سریال برای شماست. هیچ دانش مدل سازی در مایا لازم نیست اگرچه توصیه می کنیم اصول اولیه را مانند نحوه حرکت می دانید.
شامل
- 41 آموزش ویدیویی
- PDF با یادداشت های مفید تمام پرونده های صحنه
عنوان اصلی : Introduction to Modeling in Maya
سرفصل های دوره :
01 قسمت 1 | مدل سازی یادگیری در مایا:
01 بلوک ساختمان
02 منوها
03 ابزارهای مدل سازی
04 محوری
05 انتخاب
06 کلیدهای سفارشی
07 زیرمجموعه
مبانی منحنی 08
09 با استفاده از منحنی ها
10 مش جابجایی
11 تغییر شکل
12 مقیاس دنیای واقعی
13 مدل در قطعات
14 چگونه همه چیز را مدل کنیم
15 توپولوژی خوب
16 صورت رتوپو
17 مثلث ngons
18 کنترل توپولوژی
19 شکل خاص 01
20 شکل خاص 02
21 هواپیمای تصویری
22 شخصیت تقارن
23 نرمال
24 بولی
25 انتخاب نرم - مجسمه سازی
26 Vert دوباره تنظیم
27 شکل مخلوط
28 چین
29 اصول نقشه برداری UV
30 شکل نقشه برداری UV
31 سازمان صحنه
32 رفع اشتباهات رایج
02 قسمت 2 | پروژه دوربین عتیقه:
00 نمای کلی
01 هواپیماهای تصویر - مقیاس
02 بلوک در
03 لنز
04 قطعه میانی
05 آکاردئون
06 پرونده برگشت
07 پایین
08 جزئیات
09 تمیز کنید
Introduction to Modeling in Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مقدمه ای بر 3ds max
آموزش ساخت محیط های علمی تخیلی برای بازی ها به کمک Blender
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
ایجاد مو برای بازی در Blender
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush