در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اینترنت و رسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارند و با آن همه جا ، شرکت ها برای ایجاد محتوا تلاش کرده اند که به آنها کمک کند. شرکت های هوشمند استعداد خود را برای ایجاد محتوای معتبر ، جذاب و ارزشمند که تجربه برند را برای مشتریان و کارمندان خود بهبود می بخشد ، ضمن برآوردن نیاز روزافزون برای تولید محتوای بیشتر ، می شود. این سازندگان محتوای داخلی ، تأثیرگذار کارمندان و طرفداران می توانند یک مزیت رقابتی واقعی را ارائه دهند و فرهنگ یک شرکت را بسازند. در این دوره ، مربی شرکت و کارشناس برند شخصی Cher Jones به رهبران و مدیران شرکت ها کمک می کند تا تاکتیک های مختلف ، ملاحظات مهم و دستورالعمل های مهم مورد نیاز خود را کشف کنند تا بتوانند استراتژی را تهیه کنند که برای مارک شرکت و ظرفیت آنها معنی داشته باشد. برای ایجاد.
عنوان اصلی : How In-House Creators Can Power Your Company Brand
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه سازندگان محتوای داخلی
1. ایجاد محتوای داخلی: استعداد و تاکتیک ها:
بهترین محتوا یک مشکل را حل می کند
کاوش در محتوای اپیزودیک مارک دار
فعالیت سفیر برند کارمندان
تجربه های کارمند ، جامعه و مشتری
رهبری فکر کارمند
2. استراتژی خود را توسعه دهید:
نحوه همکاری موثر با سازندگان خود
چگونه می توان بقیه تیم خود را در هیئت مدیره قرار داد
برنامه خود را تنظیم و استفاده کنید
نتیجه گیری:
مسیر سریع اجرای
How In-House Creators Can Power Your Company Brand
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.