در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در یک "سرب از هرجای دیگر" ، رهبران باید بدون توجه به جایی که در آن قرار دارند ، ارتباطات عمیق و واقعی برقرار کنند. در این دوره ، ران کاروچی به رهبران در تمام سطوح می آموزد که چگونه اوراق قرضه با تیم های خود را تقویت کنند تا از احساس پاره شدن بین آنها پاسخگو یا مراقبت از آنها جلوگیری کنند. ران توضیح می دهد که چگونه می توانید در مورد همه جنبه های عملکرد ، بازخورد دلسوز و مستقیم را ارائه دهید ، تعهد اعضای تیم را به سطح بیشتری از عملکرد بسازید و مربیگری را فراهم کنید که به اعضای تیم اجازه می دهد تا از مناطقی که برای بهبود آنها کشف کرده اند ، کشف و استفاده کنند ، نقاط قوت آنها می توانند ایجاد کنند. در ، و فرصت های کشش.
عنوان اصلی : How to Be Caring While Holding Teams Accountable
سرفصل های دوره :
مقدمه:
اهمیت پاسخگویی و مراقبت
1. عزت و پاسخگویی:
ایجاد عزت اساس مسئولیت پذیری
نحوه تعمیق روابط با عزت
وضوح انتظارات عزت را نشان می دهد
2. استانداردهای مراقبت:
از حرکات کوچک برای نشان دادن مراقبت استفاده کنید
مراقبت از انصاف بیشتر
رویاهای مردم را به اولویت های استراتژیک وصل کنید
3. بازخورد به عنوان یک عمل مراقبت:
ایجاد یک روال بازخورد مداوم
چرا مکالمات سخت به شما اهمیت می دهد
پرداختن به کمبودهای عملکرد
4. پاسخگویی ، شکست و فیض:
وقتی همه چیز اشتباه می شود ، فضل را نشان دهید
به دیگران کمک کنید تا از شکست یاد بگیرند
نتیجه گیری:
آمیختن دلسوزی و لطف با استانداردهای بالا
How to Be Caring While Holding Teams Accountable
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.