در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
پیش بینی و پیمایش در آینده یک مهارت مهم و قابل یادگیری برای رهبری است که نیاز به روشهای خاص تفکر ، جمع آوری اطلاعات و به روزرسانی باورها دارد. در این دوره ، بکی سالتزمن یک رویکرد منحصر به فرد در ترکیب هنر و علم پیش بینی با روانشناسی مدیریت عدم اطمینان دارد. بکی مهارت های کلیدی را به شما نشان می دهد ، از جمله چگونگی: تصمیم بگیرید که به چه کسی و چه چیزی توجه کنید. پیش بینی هایی را که توسط ریاضی پشتیبانی می شود ، انجام دهید. تعادل در خارج و نمای داخلی ؛ از تعصبات و اشتباهات گمراه کننده کلیدی خودداری کنید. از تفکر انتقادی برای مدیریت عدم اطمینان در تیم های عصبی استفاده کنید. پیش بینی چگونگی آشکار شدن آینده ، پایه و اساس هر تصمیمی است که در تجارت و زندگی اتخاذ می شود. در این دوره به بکی بپیوندید تا روشهای جدیدی برای پیش بینی ، پیمایش و برنامه ریزی بیاموزید.
عنوان اصلی : Anticipating the Future as a Leader
سرفصل های دوره :
مقدمه:
پیش بینی آینده به چه معنی است
1. آشکار کردن آینده احتمالی:
روشهای متداول مردم آینده را اشتباه می خوانند
تصمیم گیری در مورد اینکه به چه کسی توجه کنید
تصمیم گیری در مورد آنچه باید به آن توجه کرد
با استفاده از تفکر مرتبه دوم
2. پیش بینی توسط ریاضی:
الگوهای تشخیصی
تصورات غلط در مورد شانس
با استفاده از تفکر احتمالی
یافتن نرخ پایه
متعادل کردن منظره های داخل و خارج
کالیبراسیون اعتماد به نفس
به طرز ماهرانه ای پیش بینی های خود را به روز کنید
3. کمک به تیم ها در آینده در آینده:
با وضوح
تبدیل تیم خود به پیشاهنگان روند
برقراری ارتباط چشم انداز شما از آینده
نتیجه گیری:
غذای اصلی
Anticipating the Future as a Leader
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش پرورش دادن کنجکاوی به عنوان ابزاری برای موفقیت شخصی و شغلی
آموزش شناخت و پاداش دادن به کارکنان تان
Applied Curiosity
ایجاد ذهنیت تفکر انتقادی در خودتان
تفکر انتقادی برای ارتباطات موثرتر
آموزش تقویت قضاوت تان برای تصمیم سازی بهتر
آموزش تصمیم سازی در موقعیت های پر استرس
Amplify Your Critical Thinking with Generative AI
آموزش استفاده از خرد نقاد برای قضاوت و تصمیم گیری بهتر
از بین بردن سر و صدا و تعصب از تصمیم گیری استراتژیک