در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هر کس اهمیت نام تجاری بزرگ را می داند، اما چگونه نام تجاری را از ابتدا ساختید؟ در این دوره، شان آدامز، استاد نام تجاری و هویت نام تجاری در کالج طراحی ArtCenter، نام تجاری را به عنوان یک فرآیند توضیح می دهد که با موفقیت یک پیام منحصر به فرد شرکت را ارتباط برقرار می کند. شان تاریخ نام تجاری را خلاصه می کند، از عصر حجر تا امروز. او توضیح می دهد که چه نام تجاری، نقش طراح، عناصر نام تجاری و غیره است. سپس شان به استراتژی بازگرداندن یک نام تجاری موفق، از جمله تحقیقات، مصاحبه ها، حل مسئله و ارائه، به استراتژی تبدیل می شود. شان قطعات را پوشش می دهد که به ایجاد یک سیستم هویت بصری می روند، سپس شما را از طریق فرآیند ایجاد این قسمت ها می برد. بعد، او بیش از همه چیز را می گیرد که به ساخت سیستم بصری، از جمله پالت رنگ، تایپوگرافی، تصاویر، الگوها و ارائه می رود. سرانجام، شان توضیح می دهد که چه چیزی را به مشتری تحویل می دهید و برخی از بهترین شیوه های مربوط به دستباف را ارائه می دهد.
عنوان اصلی : Brand Design Foundations
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه ای بر نام تجاری
1. تاریخ :
مبدأ نام تجاری
نام تجاری قبل از سال 1950
نام تجاری 1950 تا امروز
2. تعاریف:
نام تجاری چیست؟
چه چیزی نام تجاری را می سازد؟
چرا ناراحت؟
نقش طراح
عناصر نام تجاری
3. استراتژی 101:
چه چیزی باید بدانید
تحقیقات
مصاحبه ها
حل مسئله، قسمت 1
حل مسئله، قسمت 2
ارائه
4. قطعات :
سیستم های هویت
قوانین طراحی لوگو، قسمت 1
قوانین طراحی لوگو، قسمت 2
Monogram
Wordmark
icons
logo
هویت انعطاف پذیر
5. روند :
ساخت یک کلمه
طراحی یک طنز
ایجاد آیکون
ترکیبی از فرم ها، مونوگرام ها و آیکون ها
6. سیستم ویژوال:
پالت رنگ
ساخت یک پالت رنگ
تایپوگرافی
تصاویر
الگوهای
ارائه
ارائه راهنمایی
7. Handoff:
کتابچه راهنمای استاندارد، قسمت 1
راهنمای استاندارد، قسمت دوم
Brand Vision Book
Handoff File
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Brand Design Foundations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یادگیری تاریخچه طراحی گرافیک
دوره یادگیری Branding ویژه طراحان
چگونه طراحی باعث می شود فکر کنیم
آموزش طراحی گرافیک : ایده پردازش ، طراحی مفهومی و فرم
پایه های طراحی گرافیک: طرح بندی و ترکیب
Graphic Design Foundations: Ideas, Concepts, and Form
آموزش مبانی طراحی مجدد وب سایت ها و صفحات وب
طرح بندی و ترکیب: مواد بازاریابی