در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره، کارشناس استراتژیک HR و نویسنده Don Pan فین توضیح می دهد که مشارکت کارکنان چیست، چه کاری مشغول کار و رهبری است، و چگونگی این ویژگی ها را به سازمان شما می اندازد. DON سهام تست شده و اثبات شده تکنیک های اثبات شده برای چگونگی جذب، استخدام و حفظ کارکنان مشغول است. او توضیح می دهد که چگونه این تعامل را از طریق بازخورد، جبران، و سایر روش ها رشد می دهد تا افراد با ارزش ترین شما در شرکت شما باقی بمانند. او همچنین توضیح می دهد که چگونه می توانید تلاش های تعامل خود را اندازه گیری و ارزیابی کنید. در نهایت، DON مشاوره در مورد چگونگی همکاری با کارگران از راه دور و حرکت به یک محیط کار ترکیبی، و همچنین نرم افزار و برنامه های که می تواند به بهبود مشارکت کارکنان کمک کند.
عنوان اصلی : Performance Management: Employee Engagement
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 نیاز به تعامل
02 تعامل با شما آغاز می شود:
001 تعریف کارآفرینی را تعریف کنید
002 پیدا کردن نقطه شیرین خود را
003 گام به بازی تعامل خود را
004 ارزش تلاش اختیاری
03 کارمند مشغول به کار:
001 جذب کارکنان مشغول به کار
002 ارزیابی مناسب یک کارمند
003 باعث می شود فرآیند حمل و نقل خود را درگیر کنید
004 یادگیری از کارکنان جدید
005 درگیر استعداد از طریق جبران خسارت
006 فرصت های رشد حرفه ای را فراهم می کند
04 تبدیل تبدیل به بهره وری:
001 مسئولیت کارمند برای مشارکت آنها
002 اهداف کارکنان را روشن کنید
003 تیم را درگیر کنید
004 استفاده از انرژی خود را برای تعامل
005 سفر عاطفی
006 معامله با فعالانه غیر فعال
05 Engagement یک تجربه است:
001 بررسی کارکنان خود را برای اندازه گیری تعامل
002 یاد بگیرید که برای کارکنان خود حضور داشته باشید
003 مانیتور رسانه های اجتماعی برای نظرات کارمند
004 چه کارمند باید درگیر شود
005 نام تجاری برای تعامل
006 درایو تعامل با سرگرم کننده
007 جذاب کارگر از راه دور
008 برنامه های مشارکت کارمند
Performance Management: Employee Engagement
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.