وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا

سرفصل های دوره

بازگشت به کار پس از پاندمی، مجموعه ای از چالش های پیچیده را ارائه می دهد. چگونه می توانید در کار بمانید؟ چگونه محل کار خود را برای تطبیق بهداشتی و تمیز کردن معمول تغییر دهید؟ در این دوره، مربی شان بریانت بینش های انتقادی را در مورد چگونگی اتوکد می تواند یک ابزار برای کمک به شما و همکاران شما به کار با خیال راحت فراهم کند. چگونه می توان محل کار خود را بازبینی کرد، با استفاده از اتوکد برای بازبینی طرح های طبقه بندی و نقشه های مدیریت امکانات خود. اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی حفظ شما و همکاران خود را با کاهش ظرفیت محل کار، افزایش فاصله، هیبرید کردن هیئت مدیره خود و ترمیم فضاهای و هوا خود، بیشتر بدانید. بازگشت به کار پس از پاندمی نیاز به برنامه ریزی دقیق و بررسی دارد. شان به شما در مورد نحوه استفاده از اتوکد به شما می دهد تا فضای کاری پس از Covid خود را به نفع ایمنی و سلامت عمومی طراحی کنید.

عنوان اصلی : AutoCAD Facilities Management: Returning to the Workplace

سرفصل های دوره :

مقدمه:
بازگشت به محل کار
محل کار خود را برای بازگشت پس از Covid به کار توسعه دهید
کار با نیروی کار شما
آنچه شما باید بدانید
با استفاده از فایل های ورزشی
رابط جدید اتوکد
AutoCAD وب و برنامه های تلفن همراه
1. تغییر فضاهای شما پس از Covid:
طرح طبقه معمولی CAD قبل از Covid
برنامه طبقه معمولی CAD پس از Covid
استفاده از بلوک های اتوکد به نفع شما
بازپرداخت مناطق محل کار خود را برای کارکنان استفاده کنید
2. با استفاده از اتوکد به نفع شما:
بازنگری فضای خود را برای کارکنان خود را به سالم نگه دارید
افزایش فاصله در محل کار با اتوکد
کاهش ظرفیت اتاق خود را در اتوکد
مدیریت فضای و ظرفیت پس از Covid شما
کار با یک محیط ترکیبی در هیئت مدیره
3. دوباره سازی فضاهای شما و هوا شما:
فضاهای فضای باز در محل کار برای تشویق هوای تازه
استفاده از سیستم های HVAC خود را
حفظ تعادل خوب در محل کار
4. تبدیل فضای شما به تناسب نیازهای شما:
تعریف مناطق اتاق شما
توسعه فضاهای کاری
هیچ یک از اندازه های متناسب نیست، بنابراین آنچه را که نیاز دارید، توسعه دهید
گوش دادن به کارکنان خود را در مورد آنچه که آنها نیاز دارند
5. کار با برنامه های اتوکد:
صرفه جویی در پوشه های وب و تلفن همراه
استفاده از وب سایت اتوکد
ایجاد تغییرات با ردیابی
اجرای تغییرات محل کار
با استفاده از بیننده Autodesk برای همکاری
نتیجه گیری:
مراحل بعدی شما چیست؟

نمایش سرفصل های انگلیسی

AutoCAD Facilities Management: Returning to the Workplace

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY13878
حجم: 296 مگابایت
مدت زمان: 106 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1400
مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا
مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا 1
مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا 2
مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا 3
مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا 4
مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا 5
مدیریت امکانات اتوکد: بازگشت به محل کار بعد از قرنطیه های کرونا 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید