در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این آموزش شامل یک راهپیمایی کامل از اولین ایجاد یک سری از مواد از جمله پوست درخت ، 2 نوع خزه و مجموعه ای از کارت های شاخ و برگ برگ است. من می توانم بدون نیاز به استفاده از نرم افزار دیگر ، چگونه می توانید از Zbrush برای ایجاد این مواد استفاده کنید. پس از تکمیل مواد و دارایی ها ، من می توانم از چگونگی ایجاد یک دارایی بازی درختی با رشد قدیمی و بدون رشد ، بدون نیاز به ترک Zbrush ، به گردش کار بپردازم. نتیجه گیری این راهپیمایی FBX نهایی درخت رشد قدیمی را برای تنظیم مواد و ترکیب ارائه دهنده نهایی وارد Marmoset خواهد کرد.
عنوان اصلی : Creating Old Growth Mossy Tree: Tutorial and Game Assets
سرفصل های دوره :
01 ویدیوی درخت موسی 01
02 ویدیوی درخت خزه 01
Creating Old Growth Mossy Tree: Tutorial and Game Assets
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل سازی یک معبد کوهستانی بوسیله Unreal Engine
آموزش حرفه ای شدن در کار با موتور بازی سازی UE4
آموزش ساخت فضای یک بازی بوسیله UE4
ساخت شاخ و برگ درختان در Maya و ZBrush
آموزش مدل و انیمیشن سازی بسیار با کیفیت ابرها بوسیله Unreal Engine 4
آموزش مدل سازی غذاهای ارگانیک ( یک بشقاب سوشی ) بوسیله ZBrush, Marmoset Toolbag
آموزش مدل سازی Hard Surface با نرم افزارهای Maya, ZBrush, Photoshop