در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این آموزش شامل یک راهپیمایی کامل از اولین ایجاد یک سری از مواد از جمله پوست درخت ، 2 نوع خزه و مجموعه ای از کارت های شاخ و برگ برگ است. من می توانم بدون نیاز به استفاده از نرم افزار دیگر ، چگونه می توانید از Zbrush برای ایجاد این مواد استفاده کنید. پس از تکمیل مواد و دارایی ها ، من می توانم از چگونگی ایجاد یک دارایی بازی درختی با رشد قدیمی و بدون رشد ، بدون نیاز به ترک Zbrush ، به گردش کار بپردازم. نتیجه گیری این راهپیمایی FBX نهایی درخت رشد قدیمی را برای تنظیم مواد و ترکیب ارائه دهنده نهایی وارد Marmoset خواهد کرد.
عنوان اصلی : Creating Old Growth Mossy Tree: Tutorial and Game Assets
سرفصل های دوره :
01 ویدیوی درخت موسی 01
02 ویدیوی درخت خزه 01
Creating Old Growth Mossy Tree: Tutorial and Game Assets
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل و انیمیشن سازی بسیار با کیفیت ابرها بوسیله Unreal Engine 4
آموزش مدل سازی یک معبد کوهستانی بوسیله Unreal Engine
آموزش حرفه ای شدن در کار با موتور بازی سازی UE4
آموزش مدل سازی غذاهای ارگانیک ( یک بشقاب سوشی ) بوسیله ZBrush, Marmoset Toolbag
ساخت شاخ و برگ درختان در Maya و ZBrush
آموزش مدل سازی Hard Surface با نرم افزارهای Maya, ZBrush, Photoshop
آموزش ساخت فضای یک بازی بوسیله UE4