جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش استفاده از چارت های پیشرفته در Tableau - 139,000 تومان
راهنمای گام به گام از ایجاد مش BESH به مجسمه سازی پلی بالا با استفاده از Zbrush ، مایا و طراح شگفت انگیز
عنوان اصلی : Game Character Sculpting For Beginners with Zbrush & Maya
سرفصل های دوره :
بنیاد قوی مایا:
فایلهای منابع را بارگیری کنید
ایجاد اشیاء
روش های انتخاب
انتخاب نرم و تقارن
ابزار حرکت
ابزار مقیاس
ابزار چرخش
مسابقه مقدماتی مایا
استفاده از لایه ها
اشیاء را پنهان و نشان دهید
معرفی به Outliner
نقطه محوری
کپی کردن اشیاء
اشیاء گروهی
تحول فریز
ابزارهای فوری
hotbox
منوی مارک
ایجاد منوی مارک لباس
مسابقه بخش انتهای اصول مایا
مدل سازی مشبک شخصیت در مایا:
درک هنر مفهوم
تهیه تصویر مرجع برای مایا
ایجاد پوشه پروژه
تنظیم مقیاس دنیای واقعی
مدل سازی نیم تنه
مدل سازی دست
مدل پایه پایه پا
مدل سازی کف دست و انگشتان
مدل سازی توپ چشم
مدل سازی درب چشم
مدل سازی لب
مدل سازی گونه
مدل سازی بینی
مدل سازی منطقه جمجمه
مدل سازی گردن
گوش مدل سازی
اتصال سر با بدن
مدل سازی دهان در داخل
لوازم جانبی مدل سازی مش پایه در مایا:
مسدود کردن پایه کفش
توری کفش مدل سازی
مدل سازی گره توری کفش
مدل اصلی کلاه درپوش
کمربند کلاه مدل سازی
مدل سازی مشخصات
مدل سازی قفل
مدل سازی پایه Sketboard
مدل سازی چرخ های Sketboard
Conecter Wheel Modeling
مدل سازی پارچه در طراح شگفت انگیز:
بررسی اجمالی
گزینه نمایش پنجره پوشاک سه بعدی
ایجاد اصول الگوهای
ایجاد الگوی تی شرت
ایجاد آستین برای تی شرت
ایجاد الگوهای شلوار
36-Exporting همه اشیاء برای مجسمه سازی
اصول Zbrush:
نمای کلی رابط Zbrush
پیمایش بوم
اصول مجسمه سازی
ماسک برای مجسمه سازی
چند ضلعی ها را نشان دهید و پنهان کنید
مجسمه سازی شخصیت شخصیت در Zbrush:
وارد کردن پرونده های OBJ به Zbrush
مجسمه سازی مسدود کننده سر
مسدود کردن بینی و لب
پالایش چشم
مجسمه سازی دست
اصلاح مجسمه سازی دست
مجسمه سازی پا
گوش مجسمه سازی
پالایش صورت
پالایش بیشتر روی صورت
جزئیات سطح لب
جزئیات انگشت
جزئیات پوست
مجسمه سازی پارچه در Zbrush:
با استفاده از پلی گروه ها برای تقسیم مش
استفاده از Dynamesh برای بستن سوراخ ها
جزئیات را به عقب برگرداند
طراحی جزئیات به شلوار
پالایش تاشو روی تی شرت
ایجاد سوراخ های شکاف
ماسک برای آستین
ایجاد خط درز با استفاده از حلقه های گروهی
طرح ریزی جزئیات به مش
فرم های اساسی شلوار
چین های جلوی شلوار
استخراج جیب ها
پالایش جیب
ایجاد خطوط درز جیب
ایجاد چین های جیب
ایجاد چین و چروک های جیب
ایجاد چین های عقب
Craeting Pant Botton با استفاده از برس ایمن
ایجاد درز مرکز شلوار
ایجاد درز پایین شلوار
مجسمه سازی کفش در Zbrush:
آینه کاری کفش
تنظیم توری های کفش
علامت خط درز
ایجاد سوراخ های توری
جزئیات توری کفش
جزئیات گره توری کفش
جزئیات توری کفش
اضافه کردن جزئیات Stich
ایجاد بافت برای تنها
ایجاد جزئیات تنها
استخراج پایه جوراب
جزئیات جوراب
مجسمه سازی کلاه در Zbrush:
اشکال اساسی درپوش
جزئیات لایه بندی روی کلاه
اضافه کردن استیش به کلاه
اضافه کردن چین های حافظه
جزئیات بند
تنظیم قفل
مجسمه سازی مو در Zbrush:
ساخت پایه مو
جزئیات مو
اضافه کردن توده های مو ثانویه
مدل سازی مو
نتیجه گیری:
سخنرانی پاداش - بعدی چیست؟
Game Character Sculpting For Beginners with Zbrush & Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.