در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بیاموزید که چگونه مدل ، رنگ ، دکل ، انیمیشن و اسکریپت یک شخصیت سه بعدی کم رنگ در مخلوط کن برای توسعه دهندگان بازی های ویدیویی وحدت
عنوان اصلی : Low-Poly Character Modeling & Animation in Blender for Unity
سرفصل های دوره :
شروع:
منابع
مخلوط کن را پیکربندی کنید
مدل سازی کاراکتر:
گرد و شکل
اتصالات قابل خم
استخوان ها و تقلب:
نامگذاری استخوان ها
سینماتیک معکوس
تقارن و وزن اتوماتیک
قطعات شناور:
دهان
موهای صورت
چشم
بینی
گوش ها
مو
نقاشی وزن
اشیاء جداگانه:
روسری
لباس
زره
سلاح
فرآیند انیمیشن وحدت:
بافت ها و مواد
واردات به وحدت
prefabs شخصیت
مدل تعمیر مدل
کنترل کننده انیماتور
انیمیشن های کنترل از طریق اسکریپت
اعتبار اضافی:
کلیدهای شکل موهای کلاه
سخنرانی جایزه
Low-Poly Character Modeling & Animation in Blender for Unity
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.