وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی

سرفصل های دوره

Attribution بازاریابی یک موضوع حیاتی اما پیچیده است، و تنها برای رمزگشایی آنچه که عملکرد بازاریابی خود را رانندگی می کند، سخت تر می شود و تصمیم می گیرد که در آن شما بودجه بازاریابی محدود خود را سرمایه گذاری کنید. گرفتن آن حق می تواند به شما مزیت رقابتی قابل توجهی بدهد، اما اگر تصمیمات اشتباه را انجام دهید، نمی توانید راه خود را برای موفقیت خریداری کنید. در این دوره، مایکل تیلور یک رویکرد عملی به تکنیک تجزیه و تحلیل پیچیده از مدل سازی Mix Mix برای کمک به بازاریابان به دقت اندازه گیری تاثیر بازاریابی و تلاش های تبلیغاتی خود را به اشتراک می گذارد. مایکل جنبه های کلیدی مانند مدل های متعدد چند لمسی، مدل سازی ترکیبی بازاریابی و تست افزایشی و A / B را پوشش می دهد. برای نشان دادن پیچیدگی های مدل سازی مخلوط، او یک فایل تمرین عملی را به اشتراک می گذارد تا بتوانید سرمایه گذاری های بازاریابی مناسب را که فروش و سود را به دست آورده اید، مجهز کنید.

عنوان اصلی : Marketing Attribution and Mix Modeling

سرفصل های دوره :

مقدمه:
اندازه گیری عملکرد بازاریابی
1. مدل های متعدد لمسی:
Last-Click Attribution: مدل پیش فرض
زمان پوسیدگی و تبدیل تبدیل
attribution خطی: درمان تمام لمس به همان اندازه
مدل های اول کلیک کنید: از آگاهی به خرید
مدل های مبتنی بر موقعیت و اختصاص اعتبار
داده های مبتنی بر داده ها و یادگیری ماشین
کلیک کنید ویندوز و مشاهده از طریق تبدیل
2. مدل سازی ترکیبی بازاریابی:
قبل و بعد از یک رویداد: تجزیه و تحلیل روند
رگرسیون خطی با یک متغیر تک
متغیرهای با همبستگی مثبت و منفی
رگرسیون چند متغیره: ساخت مدل ترکیبی بازاریابی خود را
تغییرات ویژگی با کاهش بازده و adstocks
آزمون آماری برای تأیید صحت مدل خود
پیش بینی سناریوهای آینده برای برنامه ریزی
3. افزایش و تست A / B:
A / B تست برای اهمیت آماری
تست Bandit: بهینه سازی برای نتایج بر روی دقت
GEO و تست آسانسور برای اثبات افزایش
"چگونه درباره ما بشنوید؟": مطالعات نظرسنجی ها و مطالعات پانل
کار با روش های متعدد متعدد
نتیجه گیری:
ادامه دادن به بهبود دقت مدل شما

نمایش سرفصل های انگلیسی

Marketing Attribution and Mix Modeling

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 4532
حجم: 306 مگابایت
مدت زمان: 100 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1400
مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی
مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی 1
مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی 2
مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی 3
مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی 4
مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی 5
مبحث مهم تخصیص بازاریابی و مدلهای مخلوط بازاریابی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید