در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ساخت مسابقه شبیه سازی مسابقه API در .NET 5 با کنترل منبع و پروژه های پروژه ردیابی، شبیه سازی شرایط واقعی کلمه
عنوان اصلی : C# .NET 5 API in clean architecture with best work practices
سرفصل های دوره :
شروع دوره:
ارائه: فصل اول باز شد
ارائه: ما چه چیزی را ایجاد خواهیم کرد
ارائه: بررسی فصل 1
ارائه: فصل 1 ابزار و ارائه گردش کار
ارائه: مرحله 1.1 شروع
نسخه ی نمایشی: نصب ویژوال استودیو
ارائه: مرحله 1.2 شروع
متن: صفحه حساب GitHub من برای این دوره استفاده می شود
نسخه ی نمایشی: ایجاد مخزن Github
ارائه: مرحله 1.3 شروع
نسخه ی نمایشی: دانلود Github Desktop
نسخه ی نمایشی: نصب دسکتاپ GitHub
نسخه ی نمایشی: مخزن کلون
نسخه ی نمایشی: پرونده های پروژه پروژه
ارائه: هیئت مدیره پروژه
نسخه ی نمایشی: هیئت مدیره پروژه GitHub
نسخه ی نمایشی: کارت های هیئت مدیره
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: مرحله 1.5 شروع
نسخه ی نمایشی: فایل ها رفع
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: معماری تمیز
نسخه ی نمایشی: پیاده سازی معماری تمیز
نسخه ی نمایشی: رفع پوشه ها
ارائه: فصل 1 پایان
cars:
ارائه: به فصل 2 خوش آمدید
ارائه: مقدمه فصل 2
ارائه: بررسی فصل 2
نسخه ی نمایشی: ماشین
نسخه ی نمایشی: کنترل کننده اتومبیل
ارائه: مرحله 2.2 شروع
نسخه ی نمایشی: دریافت ماشین
نسخه ی نمایشی: نقطه پایانی باقی مانده
نسخه ی نمایشی: کنترل کننده تست
ارائه: فصل 1 پایان
ارائه: ورزش 1 شروع
متن: ورزش 1
ارائه: ورزش 1 پایان
متن: ورزش 2 کد راه حل
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی کارت های پروژه
Overview End 2
persistance:
ارائه: مقدمه فصل 3
ارائه: بررسی کلی فصل
ارائه: مرحله 3.1 شروع
نسخه ی نمایشی: کارت های پروژه
نسخه ی نمایشی: مایکروسافت SQL را نصب کنید
نسخه ی نمایشی: رشته اتصال
نسخه ی نمایشی: چارچوب Entity
نسخه ی نمایشی: ابزار چارچوب نهاد و تزریق وابستگی
نسخه ی نمایشی: خدمات پسوند
نسخه ی نمایشی: ثبت نام زیرساخت
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: مرحله 3.2 شروع
نسخه ی نمایشی: بسته بندی طراحی چارچوب Entity
نسخه ی نمایشی: مهاجرت اول
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی پایگاه داده
نسخه ی نمایشی: تایید تغییرات در پایگاه داده
ارائه: مرحله 3.3 شروع
نسخه ی نمایشی: کنترل به روز رسانی
نسخه ی نمایشی: تست ایجاد نقطه پایانی خودرو
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی ماشین را دریافت کنید و اتومبیل ها را دریافت کنید
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی نقطه های باقی مانده باقی مانده
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: فصل 3 پایان
ارائه: ورزش 2 مقدمه
ارائه: ورزش 2 شروع کنید
متن: ورزش 2
ارائه: ورزش 2 پایان
متن: ورزش 2 راه حل راه حل
اتومبیل مسابقه:
ارائه: مقدمه: فصل چهارم
ارائه: معرفی مسابقات اتومبیل رانی
ارائه: فصل چهارم دستور کار
نسخه ی نمایشی: هیئت مدیره پروژه
ارائه: 4.1.0 نقشه شروع
نسخه ی نمایشی: CARRACE ایجاد کنید
نسخه ی نمایشی: کنترل کننده مسابقه خودرو
ارائه: 4.2.0 شروع نقشه صفحه اصلی
نسخه ی نمایشی: مدل های ایجاد و به روز رسانی
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی و حذف Enpoints
نسخه ی نمایشی: شروع به CARRACE
نسخه ی نمایشی: آزمون های تست
نسخه ی نمایشی: CarsController Update
نسخه ی نمایشی: تغییرات را فشار دهید
ارائه: فصل 4 پایان نقشه
ارائه: ورزش 3 معرفی
ارائه: ورزش 3 شروع نقشه
متن: ورزش 3
ارائه: ورزش 3 پایان
متن: ورزش 3 راه حل
سرویس مسابقه ماشین:
ارائه: مقدمه: فصل 5 مقدمه
ارائه: بررسی فصل 5
ارائه: مرحله 5.1 شروع
نسخه ی نمایشی: خدمات مسابقه ماشین
نسخه ی نمایشی: اضافه کردن خدمات به کنترل کننده
نسخه ی نمایشی: پاکسازی اطلاعات پایگاه داده
نسخه ی نمایشی: سرویس تست
ارائه: فصل 5 پایان
ارائه: ورزش 4 مقدمه
ارائه: ورزش 4 شروع کنید
متن: ورزش 4
متن: ورزش 4 راه حل
ارائه: پایان دوره
متن: مراحل بعدی
عنوان اصلی : C# .NET 5 API in clean architecture with best work practices
سرفصل های دوره :
شروع دوره:
ارائه: فصل اول باز شد
ارائه: ما چه چیزی را ایجاد خواهیم کرد
ارائه: بررسی فصل 1
ارائه: فصل 1 ابزار و ارائه گردش کار
ارائه: مرحله 1.1 شروع
نسخه ی نمایشی: نصب ویژوال استودیو
ارائه: مرحله 1.2 شروع
متن: صفحه حساب GitHub من برای این دوره استفاده می شود
نسخه ی نمایشی: ایجاد مخزن Github
ارائه: مرحله 1.3 شروع
نسخه ی نمایشی: دانلود Github Desktop
نسخه ی نمایشی: نصب دسکتاپ GitHub
نسخه ی نمایشی: مخزن کلون
نسخه ی نمایشی: پرونده های پروژه پروژه
ارائه: هیئت مدیره پروژه
نسخه ی نمایشی: هیئت مدیره پروژه GitHub
نسخه ی نمایشی: کارت های هیئت مدیره
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: مرحله 1.5 شروع
نسخه ی نمایشی: فایل ها رفع
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: معماری تمیز
نسخه ی نمایشی: پیاده سازی معماری تمیز
نسخه ی نمایشی: رفع پوشه ها
ارائه: فصل 1 پایان
cars:
ارائه: به فصل 2 خوش آمدید
ارائه: مقدمه فصل 2
ارائه: بررسی فصل 2
نسخه ی نمایشی: ماشین
نسخه ی نمایشی: کنترل کننده اتومبیل
ارائه: مرحله 2.2 شروع
نسخه ی نمایشی: دریافت ماشین
نسخه ی نمایشی: نقطه پایانی باقی مانده
نسخه ی نمایشی: کنترل کننده تست
ارائه: فصل 1 پایان
ارائه: ورزش 1 شروع
متن: ورزش 1
ارائه: ورزش 1 پایان
متن: ورزش 2 کد راه حل
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی کارت های پروژه
Overview End 2
persistance:
ارائه: مقدمه فصل 3
ارائه: بررسی کلی فصل
ارائه: مرحله 3.1 شروع
نسخه ی نمایشی: کارت های پروژه
نسخه ی نمایشی: مایکروسافت SQL را نصب کنید
نسخه ی نمایشی: رشته اتصال
نسخه ی نمایشی: چارچوب Entity
نسخه ی نمایشی: ابزار چارچوب نهاد و تزریق وابستگی
نسخه ی نمایشی: خدمات پسوند
نسخه ی نمایشی: ثبت نام زیرساخت
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: مرحله 3.2 شروع
نسخه ی نمایشی: بسته بندی طراحی چارچوب Entity
نسخه ی نمایشی: مهاجرت اول
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی پایگاه داده
نسخه ی نمایشی: تایید تغییرات در پایگاه داده
ارائه: مرحله 3.3 شروع
نسخه ی نمایشی: کنترل به روز رسانی
نسخه ی نمایشی: تست ایجاد نقطه پایانی خودرو
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی ماشین را دریافت کنید و اتومبیل ها را دریافت کنید
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی نقطه های باقی مانده باقی مانده
نسخه ی نمایشی: تغییرات را انجام دهید
ارائه: فصل 3 پایان
ارائه: ورزش 2 مقدمه
ارائه: ورزش 2 شروع کنید
متن: ورزش 2
ارائه: ورزش 2 پایان
متن: ورزش 2 راه حل راه حل
اتومبیل مسابقه:
ارائه: مقدمه: فصل چهارم
ارائه: معرفی مسابقات اتومبیل رانی
ارائه: فصل چهارم دستور کار
نسخه ی نمایشی: هیئت مدیره پروژه
ارائه: 4.1.0 نقشه شروع
نسخه ی نمایشی: CARRACE ایجاد کنید
نسخه ی نمایشی: کنترل کننده مسابقه خودرو
ارائه: 4.2.0 شروع نقشه صفحه اصلی
نسخه ی نمایشی: مدل های ایجاد و به روز رسانی
نسخه ی نمایشی: به روز رسانی و حذف Enpoints
نسخه ی نمایشی: شروع به CARRACE
نسخه ی نمایشی: آزمون های تست
نسخه ی نمایشی: CarsController Update
نسخه ی نمایشی: تغییرات را فشار دهید
ارائه: فصل 4 پایان نقشه
ارائه: ورزش 3 معرفی
ارائه: ورزش 3 شروع نقشه
متن: ورزش 3
ارائه: ورزش 3 پایان
متن: ورزش 3 راه حل
سرویس مسابقه ماشین:
ارائه: مقدمه: فصل 5 مقدمه
ارائه: بررسی فصل 5
ارائه: مرحله 5.1 شروع
نسخه ی نمایشی: خدمات مسابقه ماشین
نسخه ی نمایشی: اضافه کردن خدمات به کنترل کننده
نسخه ی نمایشی: پاکسازی اطلاعات پایگاه داده
نسخه ی نمایشی: سرویس تست
ارائه: فصل 5 پایان
ارائه: ورزش 4 مقدمه
ارائه: ورزش 4 شروع کنید
متن: ورزش 4
متن: ورزش 4 راه حل
ارائه: پایان دوره
متن: مراحل بعدی
C# .NET 5 API in clean architecture with best work practices
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.