در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
خریدار مدرن بیشتر از قبل شناخته شده و قابل توجه است. با در نظر گرفتن یک رویکرد مشترک با خریدار و راه حل های توسعه، به جای تکیه بر تاکتیک های فروش قدیمی، فروشندگان حرفه ای می توانند ارزش واقعی را برای مشتریان ایجاد کنند و پس از آن معاملات بیشتری را بسته اند. روش فروش راه حل را بیاموزید و پیدا کنید که چگونه تاکید را از ویژگی های محصول به ارزش مشتری تغییر دهید.
عنوان اصلی : Solution Sales
سرفصل های دوره :
اسکات Edinger، کارشناس رشد رهبری و درآمد، توضیح می دهد که فروش یک راه حل واقعا به معنای فروش است و چرا در هنگام فروش معاملات بزرگ و یا محصولات و خدمات پیشرفته حیاتی است. او نشان می دهد که چگونه می توان ذهنیت فروش راه حل را توسعه داد، روابط سطح همکار را با مشتریان کشت، اهداف واقعی را شناسایی کرد و ارزش را ایجاد کرد. با درک نحوه اجرای روش راه حل فروش، شما می توانید تعاملات طبیعی و فشار کمتر را ایجاد کنید که رشد درآمد را افزایش داده و وفاداری مشتری را بهبود بخشد.
مقدمه:
شروع به کار با فروش راه حل
1. تفکر فروش راه حل:
Mindset فروش راه حل
روابط سطح همکار
یک مکالمه داشته باشید
2. توسعه تمرکز خریدار:
واجد شرایط خرید راه حل است
توانایی بالقوه و مناسب
فرایند تصمیم گیری و تامین مالی
3. شناسایی اهداف و ایجاد ارزش:
سرب را بردارید
ایجاد ارزش
پیدا کردن نیاز مشتری
شناسایی فرصت ها و مشکلات
درک تاثیر و اثر
مهارت های تعاملی برای رهبری مکالمه
4. ایجاد موفقیت مشترک:
تعیین پیشرفت و ارزش
نحوه ارائه راه حل ها
نحوه رسیدگی به نگرانی ها
به جلو با تعهدات مشترک
5. برنامه ریزی برای فرصت های فروش راه حل:
طرح موفقیت
نتیجه گیری:
تمرین
Solution Sales
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.