در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ترکیب در عکاسی محصول لازم نیست که بسیار پیچیده و پیچیده باشد ..
سلام! نام من گل رز است ، من یک عکاس غذا و محصول از فیلیپین هستم و در این کلاس قوانین و راهنماهای ترکیبی را برای کمک به شما در ایجاد عکس های محصول با تأثیر قرار می دهم. فرقی نمی کند از چه دوربین دیجیتالی استفاده کنید ، ممکن است DSLR ، بدون آینه یا تلفن هوشمند باشد که قطعاً می توانید به این کلاس بپیوندید. دانش اساسی در عکاسی یک مزیت است اما یک الزام نیست :)
آنچه خواهید آموخت:
1. چرا ترکیب در عکاسی محصول مهم است.
2. ادراک بصری و نحوه ایجاد عکس هایی که می تواند به مخاطبان شما متصل شود.
3. قوانین و راهنماهای ترکیب طولانی اما آسان.
4. نحوه استفاده از خطوط ، شکل ها و الگوهای در عکاسی محصول.
5. نحوه استفاده از رنگ برای عکسهای محصول با ضربه.
6. چگونه می توان عکس های محصول خود را به درستی برداشت و قاب کرد.
7. چگونه می توان بهترین جهت و زاویه را برای نمایش محصول انتخاب کرد.
این کلاس برای چه کسی است؟
-Online فروشندگان
-تأثیرگذار رسانه های اجتماعی
-e- صاحبان تجارت
-هر کسی که می خواهد با استفاده از ترکیب ، عکاسی محصول خود را بیاموزد و سطح بندی کند :)
پایان کلاس ، من یک نسخه ی نمایشی از نحوه استفاده از ترکیب برای عکاسی از عطر و دارندگان پرده را به شما نشان خواهم داد. من تمام گردش کار ، تکنیک های خود را در مورد عیب یابی ، تنظیمات دنده و دوربین به شما نشان خواهم داد. امیدوارم به من بپیوندید و شما را در کلاس می بینم!
عنوان اصلی : Product Photography: How to Use Composition for Impactful Photos Skillshare Staff Pick
سرفصل های دوره :
1. مقدمه کلاس
2. پروژه کلاس
3. چرا ترکیب مهم است؟
4. ادراک بصری
5. قوانین و راهنماهای ترکیب
6. خطوط ، شکل ها و الگوهای
7. رنگ
8. محصول و قاب بندی
9. جهت گیری و زاویه
10. نسخه ی نمایشی ترکیب: عطر
11. نسخه ی نمایشی ترکیب: دارندگان پرده
12. افکار نهایی
Product Photography: How to Use Composition for Impactful Photos
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.