جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: Five Nights At Ghost House Game in Unity 3D - 139,000 تومان
طراحی ارتباطات است اما یک رابط کاربری متمایز طراحی شده می تواند بیش از گزینه های ارتباطی انجام دهد. این همچنین می تواند کاربران را متقاعد کند، آنها را به هر مسیر که طراح در ذهن داشته باشد، متقاعد کند. این قدرت متقاعد کننده را می توان برای اهداف خوب و ناسازگار استفاده کرد. در این دوره، بر اساس کتاب خود را با طراحی طراحی، کریسدر کریس در مورد تأثیرات اخلاقی متقاعد کردن در طراحی تجربه کاربر بحث می کند.
کریس به علم رفتار انسان، تاریخ طراحی متقاعد کننده کمک می کند و چگونه طراحی می تواند به احساسات تجدید نظر کند. او انواع مختلفی از طراحی متقاعد کننده را توضیح می دهد و محدودیت های متقاعد کننده قابل قبول را بررسی می کند.
کریس بیش از چند روش برای تأثیرگذاری بر الگوهای رفتاری می رود و به شما نشان می دهد که چگونه واکنش های غیر منطقی را مهار می کنید، اعتبار ایجاد کنید، تعهد کاربر را به دست آورید و خیلی بیشتر. به علاوه، کریس حفاری به چگونگی الگوهای تاریک از طراحی متقاعد کننده و نحوه استفاده از طراحی متقاعد کننده مسئولانه است.
عنوان اصلی : Evil by Design: Persuasion in UX
سرفصل های دوره :
مقدمه:
استفاده مسئولانه از متقاعدسازی در UX
1. اخلاق طراحی متقاعد کننده:
اخلاق متقاعدسازی
علم رفتار
تاریخچه طراحی متقاعد کننده
توسل به احساسات مردم
چالش طراحی متقاعد کننده
انواع مختلف طراحی متقاعد کننده
متقاعدسازی قابل قبول چیست؟
طراحی متقاعدکننده خود را تا کجا باید پیش ببرید؟
2. قدرت تصویرسازی از خود:
تصویر از خود چطور؟
آرزو و عزت نفس
حسادت و تفاوت وضعیت
ناهماهنگی شناختی
اثر دانینگ-کروگر
استفاده از خودانگاره
3. تاثیرگذاری بر الگوهای رفتاری:
تأثیر بر رفتار
نیاز به تعطیلی
خطوط خواسته
تعهد
تقویت
شکستگی
استفاده از نفوذ
4. مهار واکنش های غیرمنطقی:
استفاده از واکنش های غیرمنطقی برای ضربه
کمیابی
بیزاری از دست دادن
محدودیت های زمانی و انطباق
ایجاد لنگر
شکستن انسجام
گزینه های منفی
استدلال های متافیزیکی و توسل به احساسات
استفاده از واکنش های غیر منطقی
5. ایجاد اعتبار:
ایجاد اعتبار در UX
اثبات اجتماعی
مقابله
مرجعیت
پیشفرضهای هوشمند
استفاده از اعتبار
6. به دست آوردن تعهد:
به دست آوردن تعهد از سوی کاربران
پا در در
در رو به رو
پیام خود را به عنوان یک سوال قاب کنید
تصمیمات سخت پس از سرمایه گذاری
استفاده از تعهد
7. استفاده از هویت:
طراحی هویت
یک درون گروهی ایجاد کنید
به کاربران اجازه دهید وضعیت خود را تبلیغ کنند
بگذارید مردم احساس کنند مهم هستند
از ناشناس بودن برای تشویق رفتار سرکوب شده استفاده کنید
استفاده از هویت
8. ایجاد ارزش:
ایجاد ارزش
قدرت رایگان
آن را گران کنید
نمایش ارزش نامشهود
مهارت، نه شانس
استفاده از مقدار
9. پاداش های شایسته:
جوایز شایسته
ریاضی را پنهان کنید
جوایز کوچک در مقابل بزرگ
مشتریان را وادار به کار کنید
مشکلات را نشان دهید
ارزش پاداش
10. اقناع در طرح های شما:
استفاده از متقاعدسازی در طراحی های خود
شیطان با طراحی
الگوهای تیره
اقناع مثبت
اثربخشی آزمایش
مسئولیت شماست
Evil by Design: Persuasion in UX
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آشنایی با چیستی Self-Image و استفاده از آن در طراحی UX
فیلم یادگیری UX Design: 5 Creating Scenarios and Storyboards
آموزش شروع به کار در زمینه تجربه کاربری
آموزش هنر اقناع در UX
آموزش طراحی UX برای وب سایت های کوچک
آمار ساده برای پروژه های تجربه کاربر
آموزش نمایش اعتبار با طراحی UI, UX
آموزش نمایش اعتبار در طراحی UX
آموزش استفاده از الگوهای اثرگذاری در طراحی UX
آموزش ایجاد کردن تست های عملکرد در UX
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها