در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یادگیری مدل سازی و بافت AAA با استفاده از مخلوط کن ، کیسه ابزار marmoset ، نقاش ماده و فتوشاپ
عنوان اصلی : Realistic Dagger Game Asset Creation in Blender
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
با مراجعه به مرجع ما و نصب افزونه ها
ایجاد چنگال چاقو ما:
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 2
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 3
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 4
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 5
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 6
ایجاد چنگک چاقوی ما قسمت 7
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 8
ایجاد تیغه و زخم ما:
ایجاد قسمت تیغه ما
ایجاد تیغه ما قسمت 2
ایجاد تیغه ما قسمت 3
ایجاد تیغه ما و ایجاد زخم ما را به پایان برسانید
ایجاد Scabbard Part 1
ایجاد SCABBARD PART 2
ایجاد SCABBARD قسمت 3 ما
پلی و بازپرداخت کم:
تبدیل خنجر ما به قسمت پایین قسمت 1
تبدیل خنجر ما به قسمت 2 قسمت 2
تبدیل خنجر ما به قسمت 3 قسمت 3
UV بازپرداخت قسمت 1 خنجر ما
UV بازپرداخت قسمت 2 خنجر ما
پخت و بافت:
پخت خنجر ما قسمت 1
پخت خنجر ما قسمت 2
پخت خنجر ما قسمت 3
ایجاد بافت ما قسمت 1
ایجاد بافت ما قسمت 2
ایجاد بافت ما قسمت 3
ایجاد بافت ما قسمت 4
ایجاد بافت ما قسمت 5
ایجاد بافت ما قسمت 6 و تنظیم اولین رندر ما
پولیش:
صیقل دادن و اضافه کردن صحنه های رندر بیشتر قسمت 1
صیقل دادن و اضافه کردن صحنه های رندر بیشتر قسمت 2
Realistic Dagger Game Asset Creation in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها
Anatomy and Character Creation in Blender
مدل سازی و حجاری مدل های زن فانتزی در ZBrush
مجسمه سازی یک شخصیت کاریکاتور برای چاپ سه بعدی در Zbrush
Hard Surface Fantasy Female Character Sculpting in Zbrush
ساخت جلوه های ویژه بوسیله Maya, ZBrush, Substance
ساخت یک کت بسیار شیک بوسیله Marvelous Designer and ZBrush