در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در تعویض به مخلوط کن برای هنرمندان با تجربه، شما قادر به گرفتن جهش و در نهایت سوئیچ به مخلوط کن! ما به طور مستقیم به نقطه می رسیم، دقیقا همان چیزی را که شما نیاز دارید باید به مخلوط کن. ما همه چیز را از یادگیری UI و ناوبری به استفاده از ابزارهای مدل سازی، سایه زنی و بافت، مجسمه سازی، بازنگری مجدد و رندر با چرخه ها و خیلی بیشتر پوشش می دهیم!
اگر شما به دنبال فرصتی برای تغییر از 3ds Max، Modo هستید ، C4D یا مایا، این دوره کامل برای شما است!
درک مخلوط کن
همانطور که شما به مخلوط کن تغییر می کنید، احتمالا متوجه شده اید که مخلوط کن کاملا متفاوت از نرم افزار 3D دیگر است. در این دوره، ما پوشش می دهیم که چگونه می توان در مورد بسیاری از تعداد زیادی از مخلوط های مخلوط و چگونگی در آغوش گرفتن روش Blender برای کار. ما شما را از طریق تمام عجیب و غریب مانند ناوبری، با استفاده از دوربین و به طور کلی چگونه به کار با مخلوط کردن.
ترکیبی از تئوری و عملی
این دوره به 2 قسمت اصلی تقسیم می شود: شروع سریع و ساخت یک تبر! در شروع سریع، شما یاد خواهید گرفت که از مخلوط کن استفاده کنید. ما ابزارهای ضروری را که نیاز به دانستن به فیلم های به نقطه را پوشش می دهیم را پوشش می دهیم. در ساخت یک تبر، ما شما را از طریق شروع به پایان دادن به چگونگی ساخت یک تبر، از مدل سازی پلی، نقشه برداری UV، مجسمه سازی، سایه زدن به نهایت روشنایی و رندر. در پایان این دوره، شما می توانید از Blender در پروژه های خود استفاده کنید، با استفاده از این نرم افزار شگفت انگیز 3D استفاده کنید.
آنچه آنها می گویند
"من در هنر بازی برای بیش از 15 سال و سوئیچینگ به مخلوط کن ممکن است سوئیچ نرم افزاری تاثیر گذار باشد که تجربه کرده ام. من فقط می خواهم این راهنما در دسترس بود زمانی که من انجام دادم! "
- پل، بازی سخنران هنر
درباره مربی شما
Henning Sanden یکی از بنیانگذاران FlippedNormals است و دوره های متعددی را در مایا آموزش داده است مخلوط کن در طول سال. در حرفه حرفه ای خود، او در شخصیت های قهرمان برای فیلم هایی مانند دزدان دریایی کارائیب، Batman V سوپرمن، قیام RIM Pacific، و میثاق بیگانه، به نام چند نفر کار می کند.
عنوان اصلی : Switching to Blender for Experienced Artists
سرفصل های دوره :
1 مخلوط سریع شروع:
01 - چگونه مخلوط کن متفاوت است
02 - UI Overview & Navigation
03 - تغییر پیش فرض
04 - بهترین افزونه ها
05 - اضافه کردن اشیاء و دستکاری
06 - حالت Object VS Edit
07 - انتخاب و دید
08 - ابزار مدل سازی مستقیم
09 - 3D Cursor
10 - نقطه مبدا
11 - جهت تبدیل و محور تبدیل
12 - ضربه زدن
13 - اصلاح کننده ها
14 - بازگشت مجدد
15 - نقشه برداری UV
16 - هواپیما تصویر
17 - مجسمه سازی
18 - Outliner
19 - گروه ها
20 - برخورد با داده ها
21 - تمیز کردن صحنه های خود را
22 - واردات، صادرات، لینک و اضافه کردن
23 - صادرات به مایا
24 - Zbrush به مخلوط کن
25 - مبانی انیمیشن
26 - Cogs انیمیشن
27 - کلیدهای شکل
28 - Render Tab Setup
29 - بازنگری اجمالی
30 - مبانی مواد
31 - ویرایشگر شیدر
32 - نکات رندر
33 - روشنایی
34 - HDRI
35 - رندر گذشت
2 ساخت یک تبر:
01 - هواپیما های تصویری
02 - بلوک AX
03 - Blockout Blockout
04 - بلوک تسمه
05 - پالایش دستگیره
06 - پالایش تیغه
07 - پالایش تسمه
08 - UVS
09 - مجسمه سازی تیغه
10 - Surfacing Handle
11 - surfacing the blade
12 - پوشش دادن تسمه
13 - توپولوژی راک
14 - Rock UVS
15 - مجسمه سازی راک
16 - Rock Surfacing
17 - تنظیم دوربین
18 - روشنایی و رندر
Switching to Blender for Experienced Artists
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مقدمه ای بر 3ds max
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
ایجاد مو برای بازی در Blender
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی
کورس مدل سازی در نرم افزار Maya
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
آموزش ساخت محیط های علمی تخیلی برای بازی ها به کمک Blender
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter