در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر در یک سازمان بزرگ کار می کنید، به فرصتی برای مدیریت تمام سطوح، از جمله رئیس، همسالان تان نیاز دارید. در این دوره، مربی، مشاور، و بهترین نویسنده پرفروش، روبرتا ماتسون به شما کمک می کند روابط خود را با موفقیت مدیریت کنید. او به شما یاد می دهد چطور با رئیستان همکاری کنید، چطور روابط سازنده و اعتبار با افراد ایجاد کنید، و چطور به طور موثر از نفوذتان با همسالان تان استفاده کنید.
عنوان اصلی : Managing Up Down and Across the Organization
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 59 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
خوش آمدید
مدیریت کردن :
تعریفِ مدیریت
اهمیت مدیریت
نحوه ی شناسایی روش مدیریتی رئیس تان
چگونگی مقابله کردن در صورت لزوم
نحوه ی خود ارتقائی موفقیت آمیز
دیدن مسائل از دید افراد :
نحوه ی ایجاد سریع اولین احساسات
نحوه ی کنترل کردن یک اتاق
آیا طرز لباس پوشیدن اهمیت دارد؟
اجتنباب از موانع
مدیریت :
نحوه ی ساخت روابط موثر با تیم تان
ایجاد اعتبار
شناخت بهتر تیمتان
ساخت تیمی از افراد با استعداد
هدف از تعامل با اعضای تیم
مدیریت در سازمان :
نحوه ی مدیریت موثر همسالان تان
نحوه ی تبدیل یه همکار دشمن به دوست
نحوه ی بقا در سازمانهای ماتریسی
نحوه ی استفاده از تایر جهت دستیابی به آنچه نیاز دارید
نتیجه گیری :
تقویت مهارتهای مدیریتی تان
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.