در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با انیمیشن سازی و ریگینگ سه بعدی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3D Animation and Rigging Weekly
معرفی:
با Maya ریگ و انیمیشن بسازید
استفاده از فایل های تمرینی
1. سپتامبر 2020:
ایجاد انیمیشن جایگزین
استفاده از ماتریس های والد افست
اسکریپت افست ماتریس های والد
نشانک های جدول زمانی انیمیشن
2. اکتبر 2020:
استفاده از پین های مجاورتی
استفاده از پین های UV
بسته بندی مجاورتی
فرمان پرچ
متحرک چشمک می زند
3. نوامبر 2020:
تغییر جهت چشم
جهت چشم و چرخش سر
دستگاههایی برای گشاد کردن مردمک چشم
ماتریس ها به جای محدودیت ها در ریگ ها
4. دسامبر 2020:
استفاده از Pose Editor در پوست اندازی
دکل های جرم گیری
برداشتن اشیا
5. ژانویه 2021:
چفت شدن پیشرفته برای قرار دادن مفصل
ابزارهای جایزه در مایا برای تقلب
راه اندازی دکل روبانی
درست کردن یک بازوی انعطاف پذیر با روبان
6. فوریه 2021:
افزودن دفورماتورها به دکل روبانی
دکل های روبان پوست گیری
آشنایی با لایه های انیمیشن
چرخه پیاده روی به سمت انیمیشن پیشرونده
7. مارس 2021:
متحرک سازی به سرعت با هم همپوشانی دارند
کار با HumanIK
دارایی های حرکتی روکوکو
صاف کردن چین و چروک ها با دلتا ماش
8 آوریل 2021:
کنترل کشش با تنش
3D Animation and Rigging Weekly
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender
آموزش ابزارها و تکنیک های SketchUp Pro
آموزش ریگینگ چهره در Maya
آموزش ایجاد کردن حرکاتی نرم در انیمیشن ها
آموزش نورپردازی و رندر فضای داخلی با 3Ds Max, V-Ray
آموزش ضروری پاورپوینت 2021 (دفتر 2021 / LTSC)
آموزش طراحی و مدل سازی داخلی یک منزل مسکونی با 3Ds Max و V-Ray
آموزش نکات و ترفندهای کار با Unreal Engine
آموزش رندر و نورپردازی فضای خارجی در Maya با موتور رندر Arnold
آموزش Rigging کاراکترها در نرم افزار 3Ds Max