در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
داستان ها افراد را به روشی سوق می دهد که نمودارها و نقاط داده نمی توانند. مربی Lachezar Arabadzhiev بخش عمده ای از کار خود را در کمک به شرکت ها در ارتباط با مخاطبان با استفاده از قدرت داستان های بصری متمرکز کرده است. در این دوره ، Lachezar رویکرد خود را تجزیه می کند ، و توضیح می دهد که چگونه می توان از Canva ، یک سکوی طراحی گرافیک محبوب ، تجسم و انتقال روایت های قانع کننده را توضیح داد. Learn چگونه مخاطب هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید ، به بررسی آنچه می خواهید و چگونه می توانید به آنها برسید. کشف کنید که چگونه می توانید از اصول داستانی و داستان پردازی استفاده کنید تا روایتی بصری بیانی ایجاد کنید. بعلاوه ، لاخیزر از طریق سه نمونه در دنیای واقعی از داستان پردازی داده های محور در انواع صنایع و پروژه ها قدم می زند.
عنوان اصلی : Storytelling for Data and Design
سرفصل های دوره :
مقدمه:
داستان پردازی آزمون زمان است
چرا داستان ها مهم هستند؟
1. گفتن داستانهای بینایی:
بودن یک داستان نویس و شخص واقعی
قوام و تمرین تقریباً عالی است
ساختمان و هدایت روایت
2. تجزیه و تحلیل مخاطبان و اکتشاف:
درک مخاطبان خود
اکتشافات لایه ای در سه درجه
ایجاد اتصالات معنی دار
بهینه سازی برای نگهداری
3. ساخت روایت خود را با یک صفحه داستانی:
صفحه داستانی چیست؟
نمایش ، نگو
پیمایش عناصر یک صفحه داستانی
تراز کردن متن و تصاویر
ساختن یک روایت بصری بیان
ارائه صفحه داستانی خود
4. داستان پردازی + داستان نویسی = اکشن:
vlog یا YouTube
زمین تجارت یا آژانس
تجسم و گزارش داده ها
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Storytelling for Data and Design
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.