در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برای تهیه 5 مدل سه بعدی شمشیر از مخلوط کن استفاده کنید! با هنر اصلی یک بازی بقا کامل نینجا در Unity® بسازید.
عنوان اصلی : A to Z Unity® Development: Code in C# and Make Low Poly Art
سرفصل های دوره :
تریلر دوره:
تریلر دوره
معرفی Blender:
ابزارهای پرکاربرد
اصلاح کننده آینه
داراییهای Swords (پروژههای Blender):
کلیمور
خنجر
شمشیر یونانی
کاتانا
تیغه ساده
(ارزش 500 دلار!) فایل های منبع
بیایید یک بازی نینجا بسازیم:
Blender و Unity3D را دانلود کنید
مقدمه ای بر یونیتی:
مقدمه
ویرایشگر یونیتی
حرکت یک مکعب
مواد
چراغ ها
سیستم ذرات
کاربرد فیزیک
فروشگاه دارایی
مقدمه ای بر کدنویسی در سی شارپ:
مقدمه
متغیرها
روش ها
If Blocks
حلقه ها
مقدمه ای بر ورودی ها در یونیتی:
مقدمه
فشار کلید
جابجایی بازیکن
پریدن
حرکت به جلو
دوربین های دوچرخه سواری
معرفی Prefabs در Unity:
مقدمه
مقدمه ای بر پیش ساخته ها
سوالات متداول در مورد نمونه سازی اشیاء
زوایای تصادفی
سوالات متداول در مورد تخریب اشیا
اثر انفجار
افزودن جلوه های انفجار
Jumpers (پروژه وحدت):
راه اندازی پروژه
ساخت یک صحنه ساده
مختصات درصد
روی گزینه کلیک کنید
حرکت بازیکن
دوربین املایی
Jumping Enemy
جنبش دشمن پرش
کشتن بازیکن
بوم
پیام های پایان بازی
افزودن عملکرد بیشتر (پروژه یونیتی):
قابلیت استفاده مجدد
افزودن پویا دشمن
سوئیچ حالت بازی
راه اندازی The Rolling Enemy
جنبش دشمن غلتان
مواضع دشمن
کشتن بازیکن
محدوده عمق
محدوده افقی
Enemy Logic (پروژه وحدت):
ایجاد دشمن جهنده
حرکت دشمن جهنده
حرکت مورب
تلنگر حرکتی
زاویه اولیه
برخورد دشمن x دشمن
Multiple Bouncer
دیوارهای عمقی
طراحی بازی (پروژه یونیتی):
طراحی خزنده ها
جنبش خزنده دشمن
چرخش بازیکن
نیروی پرش
اتمام منطق پرش
خزنده تخم ریزی
Turrets (پروژه وحدت):
طراحی برجک
ایالات برجک
جنبش برجک
هدف گیری صاف
هدف گیری
منطق بازی (پروژه وحدت):
آماده سازی منطق بازی
Raycasts
تیراندازی سلاح
بهبودهای هدف
اهداف
بازیکن تیراندازی
از بین بردن اهداف
پیکربندی Player (پروژه Unity):
پیکربندی Player
حرکت به بالا جت پک تراستر
طراحی دشمن
الگوی موج
تخم ریزی دشمنان
حالت بی پایان (پروژه وحدت):
تنظیم حالت بی پایان
بیشترین امتیاز
Refactoring The Spawn Logic
افزایش دشواری
مشکل جست و خیز
مشکل خزنده
سختی برجک ها
مشکل اهداف
مشکل جت پک
طراحی منو و سطح (پروژه یونیتی):
ساخت صحنه منو
انتخاب سطح
انتخاب کننده سطح
بازی را باخت
پارامترهای سطح
مشکلات تنظیم
تنظیم حالت بی پایان
معرفی Blender:
مقدمه ای بر بلندر
هنر پسزمینه (پروژههای Blender):
طبقه
دیوارها
داراییهای بازی (پروژههای Blender):
جهش دشمن
Rolling Enemy
دشمنان دوتایی
دشمن خزنده
دشمن برجک 1
دشمن برجک 2
شخصیت نینجا بازیکن
شخصیت نینجا دشمن
ستارگان نینجا
دشمن پرواز
جت پک
نهایی کردن هنر (پروژه وحدت):
Assets Toon Shading
پس زمینه
یکپارچه سازی هنر (پروژه وحدت):
بازی از صحنه بازی
یکپارچه سازی هنر جامپر
یکپارچه سازی هنر غلتکی
یکپارچه سازی Roller Art 2
یکپارچه سازی خزنده
یکپارچه سازی مدل برجک
هدف گیری برجک جدید
یکپارچه سازی دشمنان هدف
یکپارچه سازی هنر دشمن پرنده
هنر پخش جدید
یکپارچه سازی دوجو
تنظیم رابط
زمان چالش
منابع Unity:
(ارزش 2000 دلار!) کد منبع و دارایی ها
سخنرانی پاداش: 130 دوره دریافت کنید!
A to Z Unity® Development: Code in C# and Make Low Poly Art
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ساخت کپی بازی Angry Birds با نرم افزار بازی سازی Unity
High-Poly Headphones Creation in Blender 3.3
استفاده از هوش مصنوعی در سهامداری رمز ارزها
Build Marketplace Smart Contract and React.js Dapp for NEAR
Practical MacOS Bootcamp: Learn to Code & Build Useful Apps!
ساخت بهترین Web App ها با زبان Elm
Studio One Masterclass – Build Music
طراحی برنامه های موبایل UI و مکانیک بازی را در ساخت 2 بیاموزید
Analyzing and Visualizing Sales Data in Excel with ChatGPT
استفاده از یادگیری ماشینی و Python در بازی سازی با Unreal Engine